Just-turbodiesel Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 noen som har noen artige historier der dere har kjørte i fra snuten? fortell litt om bil osv. Moderatoredit (Fredrik): Jeg tror vi har en ganske klar holdning til det å kjøre fra politiet her inne... og jeg ser derfor ingen grunn til å ha en egen tråd der folk forteller mer eller mindre løgnaktige skrytehistorier. Tvert imot vil jeg oppfordre folk til å heller kjøre fort under sikre former på en bane i BMWCCN og/eller bimmers regi. Den neste store muligheten er førerkurset på Nürburgring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 noen som har noen artige historier der dere har kjørte i fra snuten?fortell litt om bil osv. får håpe att bimmersfolka er litt mer oppegående enn att de skal begynne å skryte av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Herre...... Hva er poenget med å skryte av at du har brutt loven og satt deg selv og andre i fare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg