halonk Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Det skjedde på svensktur i pinsehelga. Lå i ca 125 km/t som de fleste andre som kjørte langs samme veg. Når jeg skulle kjøre forbi de som kjørte 90 i 110-sona girte jeg ned til 4-de gir for å hente litt mer kraft til forbikjøringen. Akkurat i det jeg ga mere gass oppsto det en romling som jeg antar kom noensteds fra kraftoverføringen og hørtes ut som man kjørte over de der nedfreste sporene langs i E6 som har blitt det siste populære virkemidlet i det siste . Samtidig mener jeg at omdreiningene økte slik som med en slitt clutch, men bare litt. Jeg har senere prøvd å oppnå samme resultat her hjemme, men det skjer ingenting lignende når jeg setter den i første og akselerer hardt opp til forbi det lovlige. Det skjer kun i rimelig høy fart og med varm motor og drivverk. Har aldri vært borti noe lignende og flere jeg har spurt synes det er mystisk. For Min del frykter jeg et kostbart mysterium. Er det noen av Dere der ute som har vært borti noe lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå