bmwcoupe Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har nå bestilt meg 1 kicker L7 sub og 1 kicker zx1000.1 forsterker... Det jeg lurer på nå er: hvordan basskasse burde jeg bygge??? Noen som har noen tips??? gjerne meg tegninger... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg ville ha hørt med forhandlern, men når du få element eska så pleier det å stå annbefalt kasse volum, også om den er best i trykkammer eller bassrefleks Står det kasse volum og f.eks bassrefleks som jeg mener den fungere best i så kan du bare starte produksjon:) bare regn ut til du får det volumet. Finne den riktige diametern på porten(ene) kan også være en utfordring! er bare å prøve å feil.. en ting, er ikke alltid man finner den beste lyden med det første kasse bygget.. prøv og feil. Kassa har veldig mye å si får å si det sånn bmw er nokså vansklig å få lyd ut ifra tronken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 takker for svaret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå