Testpiloten Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Nå er det mulig jeg får litt kritikk for å skrive useriøse innlegg... Men kjeder meg så voldsomt akkurat nå så tar sjansen... Sitter på en båt utenfor Pingvinland ( falklandsøyene ) der til og med lokalavisen heter Penquin News. Så fant jeg dette festlige spillet på nettet Min rekord er 1179. Noen bedre? http://www.nata2.info/v/flash/f/pinguxtreme.swf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 haha fett spill By the way.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det var som svarte... Nå kostet du meg nettopp en halvtime (foreløpig) der jeg prøvde å slå rekorden din.. Uten suksess Det er ikke photoshop juks heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 x dobbel klikk x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg