martsimo Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Lurer på å importere en komplett M3 for så å bygge om min E36 325 cab. Har ikke gjort dette før, men har en del bekjente som er svært kyndige på områdete som var svært interesserte i dette og gjerne ville hjelpe til. Hva som MÅ gjøres..? Min 325 er ganske strøken fra før av, så blir ikke noe særlig karroseri arbeid ellers.
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Det kommer jo også ann på om du har tenkt å godkjenne ombyggingen eller ikke. Du må jo hvertfall bytte motor med alt som hører til den, forstilling,bremser,dempere,girkasse,bakstilling,deler av ledningsnettet. Skal du godkjenne bør du kanskje begynne med å skrive brev til biltilsynet og spøre først. Den prosessen kan jo fort ta litt tid. Du burde vel finne deg en ok m3 i tyskland for en 50-65k (skadet)
Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg kan skaffe deg en hel M3 til mellom 70 og 80 tusen ukræsja, hvis du vil ha cab m3 dele bil så kan jeg skaffe det også Da 3,2 liter de er mellom 20 og 30 tusen kr dyrere.
martsimo Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Må tenke litt på det.. Det blir ikke før til vinteren uansett.. Men takk for svar, kommer tilbake til deg dersom det blir aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå