knut_olestad Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ønsker kjøpe god topp med god kam og løftere til min 1983 E28 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 har en liggende... den er ny høvlet portet og byttet ventiltetninger justert ventiler og vakumtestet... godt over grønt grønt begynner på 600 disse lå på 800 på vakumtesteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 er usikker på hva som er en god pris jeg... hva er du villig å betale??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Er nok like usikker på hva det kan være verdt dessverre, men er det noen her som kan dette så gi ord fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg har en m20b20 topp liggende..Skal være mye nye deler i den..Og den ble tatt av en bil som skulle vrakes fordi den var god Jeg har ikke fått testet denne selv..Men det var det jeg ble fortalt Pris 1500kr+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå