Rovderacing Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Vurdere å selge 745n til fordel for en e 30. Så nå lufter eg og ser om det er interesesse.. Bilen er en 1978mod 728 som hadde karosseribytte i 06,01,1988. Da blei den ombyg til en 86 mod 745. alt er godkjent i vognkort. Bilen har eg holdt på pussa opp over ei tid no og den er blitt i ganske bra stand. Har skifta motor å kasse på den, pøuss den er chippa av jarmo og har turbotrykkreg og bensintrykkregulator. Har alt el. VIndu,tak seter framme og bak. Det som er gale på bilen slik den står nå er: Takluka er treig og kjørekomputeren blinker..(trur den har aids) eller går og starter bilen som en klokke. Bilen har bøffelskinn interiør. 17 toms artec felger med nye dekk.Bilen er veldig bra i lakken, men noen sm[sj;nnhetsflekker er der.Bilen er senka med sportunderstell og har et voksent eksos.sportsratt og m[lere p[ turbotrykk, oljetrykk og oljetemp er det monert p[ den. Bilen er blitt oppskina invendig og i motor. er kosta p[ n'rmere 70000 siste saa selges for hbo 40 000. eller byttes i e30. alt av interiesse. s[ lenge det er BMW. Bilen er nettop eu godkjent.Skilta står på bil og årsavgift betalt. Selges ferdig registrert. Neste aar er det bare 400 kr i aarsavgift paa den, og det er veldig billi forsikring.. vist interisesse ring meg paa 95169698 Fo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Fin bil ! Er ganske interesert. Rust? Bruker vann eller olje? Hvor stort ladetrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Denne kan være av interesse ja.. Lurer vel på det samme som Ivanrogov over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Er lrust rundt bensinlokket og noen pærler på takulka.. vannog olje trur eg ikkje han brukar, men sidan eg ikkje har brukt bilen effektivt, bare en dag nå og da så eg svare sikkert på det, men den har ikkje brukt noke siste 5 mnd.. Nå har eg kjørt på 0.9 i ladetrykk for å prøve, men den har gått originalt med 0.4.. men dett kan stillest med et tastetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Takluka er tett? Og det kommer ikke inn noe vann andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 takluka skal vere tett, men har ny pakning til den som eg hadde teknt å skifte.. var vann i bilen før, men det var grunna at varmeregistert røk, men det er nytt nå. samme er radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser at Volda er ett lite stykke fra her jeg bor da. 6timer unna gitt.. Har ikke noe mulighet til å evt få til ett møte på en eller annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Original shadowline? Hvordan er det med innerskjermer og framskjermer generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 tror den er original shadowlne, men er ikkje sikker.. Innerskjermer og framskjermer skal vere bra.. har ikkje sett noke rust, men så har ikkje eg hatt av framskjermene heller da .Ang hk og nm så har eg samme chip og opsett som deg lien. skal ikkje det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Flere som synes denne bilen er interesang? Er 70% gira på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg synes denne bilen er svært interessant... Hadde jeg hatt penger skulle jeg ha kjøpt den i går Jeg har brukt bildet som Rovderacing har som avatar som bakgrunn på laptopen i snart 2 måneder Når slike biler kommer ut til salgs at en skulle ønske en ikke var student. Jeg får heller vente, når jeg er ferdig med å studere så blir det nok en e23 745i eller en e28 m5 (sorry at jeg ødelegger salgstråden din Rovderacing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det er bare kjekt å høre.. kan sende deg er skikkeli bilde med perfekt oppløsning vist du vil:) kjekt med skryt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Da kommer skilta på bilen onsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 .Ang hk og nm så har eg samme chip og opsett som deg lien. skal ikkje det stemme? Det stemmer det rovde Ca. 350 hk og 640 Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg