Gå til innhold

745ia 1986 SOLGT

Rovderacing
 Share

Anbefalte innlegg

Vurdere å selge 745n til fordel for en e 30.

Så nå lufter eg og ser om det er interesesse..

Bilen er en 1978mod 728 som hadde karosseribytte i 06,01,1988.

Da blei den ombyg til en 86 mod 745. alt er godkjent i vognkort.

Bilen har eg holdt på pussa opp over ei tid no og den er blitt i ganske bra stand. Har skifta motor å kasse på den, pøuss den er chippa av jarmo og har turbotrykkreg og bensintrykkregulator.

Har alt el. VIndu,tak seter framme og bak. Det som er gale på bilen slik den står nå er: Takluka er treig og kjørekomputeren blinker..(trur den har aids) eller går og starter bilen som en klokke. Bilen har bøffelskinn interiør. 17 toms artec felger med nye dekk.Bilen er veldig bra i lakken, men noen sm[sj;nnhetsflekker er der.Bilen er senka med sportunderstell og har et voksent eksos.sportsratt og m[lere p[ turbotrykk, oljetrykk og oljetemp er det monert p[ den. Bilen er blitt oppskina invendig og i motor. er kosta p[ n'rmere 70000 siste saa selges for hbo 40 000. eller byttes i e30. alt av interiesse. s[ lenge det er BMW.

Bilen er nettop eu godkjent.Skilta står på bil og årsavgift betalt.

Selges ferdig registrert.

Neste aar er det bare 400 kr i aarsavgift paa den, og det er veldig billi forsikring.. vist interisesse ring meg paa 95169698

Fo

piss578largeyu3.jpgpiss579largexb6.jpgpiss580largesv6.jpg

piss581largeto9.jpg

piss582largeji7.jpg

piss582largeji7.jpg

piss587largele3.jpgpiss591largeka1.jpg

piss605largeai5.jpg

piss599largeea4.jpg

piss603largets8.jpg

piss575largeff4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er lrust rundt bensinlokket og noen pærler på takulka.. vannog olje trur eg ikkje han brukar, men sidan eg ikkje har brukt bilen effektivt, bare en dag nå og da så eg svare sikkert på det, men den har ikkje brukt noke siste 5 mnd.. Nå har eg kjørt på 0.9 i ladetrykk for å prøve, men den har gått originalt med 0.4.. men dett kan stillest med et tastetrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den er original shadowlne, men er ikkje sikker.. Innerskjermer og framskjermer skal vere bra.. har ikkje sett noke rust, men så har ikkje eg hatt av framskjermene heller da

.Ang hk og nm så har eg samme chip og opsett som deg lien. skal ikkje det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne bilen er svært interessant... Hadde jeg hatt penger skulle jeg ha kjøpt den i går 8)

Jeg har brukt bildet som Rovderacing har som avatar som bakgrunn på laptopen i snart 2 måneder :oops:

Når slike biler kommer ut til salgs at en skulle ønske en ikke var student.

Jeg får heller vente, når jeg er ferdig med å studere så blir det nok en e23 745i eller en e28 m5 8)

(sorry at jeg ødelegger salgstråden din Rovderacing) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...