Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

startet 325ia caben min istad og skulle kjøre en tur, men så plutselig begynte dt en sånn fæll dure pipe lyd, som følger turtallet... var ikke mye pen lyd, prøvde og kjøre en litt laang tur i håp om at det skulle gi seg.. uten lykke, ble bare lavere.. sprayet på rem spray her og der, men hjalp lite. høres ut som det kommer fra foran ved vifta der.. men skjønner ikke hva det kan være.. noen som kan hjelpe meg? tør ikke kjøre mer i tilfelle det skal skje noe, eller er jo ikke fint og kjøre rundt med den jævela lyden.. er forresten e36 cab. takker for svar

• 2 weeks later...
Skrevet
startet 325ia caben min istad og skulle kjøre en tur, men så plutselig begynte dt en sånn fæll dure pipe lyd, som følger turtallet... var ikke mye pen lyd, prøvde og kjøre en litt laang tur i håp om at det skulle gi seg.. uten lykke, ble bare lavere.. sprayet på rem spray her og der, men hjalp lite. høres ut som det kommer fra foran ved vifta der.. men skjønner ikke hva det kan være.. noen som kan hjelpe meg? tør ikke kjøre mer i tilfelle det skal skje noe, eller er jo ikke fint og kjøre rundt med den jævela lyden.. er forresten e36 cab. takker for svar

Hmmm.. :shock:

Kan være løpehjul/strammehjuls lager som er kaputt.

Om lyden er skrikende og følger turtallet så ville jeg tatt en titt på de først.

Har vært borte i lignende med løpehjul til register reimer tidligere.

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvordan lyd du mener, men hvis det er en durelyd som følger turtallet så gå en runde rundt bilen å sjekk hjul-lagrene.. Rist å se om du finner slark i et av hjula. Hadde dette på min e36 cab for noen dager siden. Var på høyre bakhjul, og det hørtes nesten ut som en ekstra motorlyd. Irriterende og slitsomt. Var værst i svinger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...