Gå til innhold

Manuell 535-kasse (Getrag 262) med delt clutchhus selges

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Frem.

Lurer på om det ikke er denne som kalles CR - for close ratio. Kjenner egentlig ikke til detaljene her selv, men ble fortalt at 5-6 lapper er vanlig pris på disse. Er visst bl.a. populære til Volvo turbobygg. Kan forresten selges med clutch også (som har stått på M30B34).

Er åpen for bud.

Skrevet
om dette hadde vært en 262cr kasse, så hadde den hatt første gir bak. så da har nok du en 262 kasse som ikke er close ratio :D

"close ratio" er bare at den er lavt giret (1:1 på 5.) så den kan det være..

den med 1. bakover er dogleg kassa..

Skrevet
om dette hadde vært en 262cr kasse, så hadde den hatt første gir bak. så da har nok du en 262 kasse som ikke er close ratio :D

Det er feil. Se svaret til mOMOe.

Skrevet

på alle de 262 kassene jeg har sett på, så har det stått 262cr på de kassene som har hatt 1gir bak. å på de kassene som har hatt 1gir fram har det kun stått 262! grunnen for at cr kassene har 1:1 på 5gir er vel fordi at 5giret står i posisjonen for "direkte overføring" eller hva jeg skal kalle d? altså der 4gir på en vanli kasse er! dette er min formening, muli jeg tar feil :D hadde vert kult om det var close ratio på noen med 1gir fram også da :)

Skrevet

Såvidt jeg vet er den som kun heter 262 bare 4-trinns. Denne er 5-trinns.

Den ligger et par mil unna meg, så jeg gidder ikke kjøre fire mil for å sjekke hvis du ikke er interessert.

De som er interessert kan komme for en helt uforpliktende titt, så finner vi nok utav det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...