BoSJo Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har kennskap til "Electronic Throttle control" på E34 fra 91 og op? Er dette i stedet for mekanisk løsning (vanlig wire/kabel), eller dette bare noe elektronisk relæ?? Kansje noe man bruker i forbindelse med Cruise control?? Kansje denne : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 Driver å samle ledningsnet fra 90 og 91, og dette finnes ikke i 90 model. Bilen fra 91 har bare vanlig wire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina B10 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Har dette rælet på min 91 Alpina. På min bil blir cruise controllen og antispinn regulert elektronsk via dette så hvis du har noe av dette på din bil tror jeg du kommer til å få litt større utfordring med å få alt til å virke med med å montere ståltråd til innsugs spjellet ditt, du må eventuelt vikle den innom "hjernen" på bilen din så du får med deg cruise controllen i alle fall. -Men, jo mindre ledninger jo bedre......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Har ikke noe av dette, men så bare at der var noen forskjelle på lednings nettet, da de de bruger samme pins i X20 connectoren. Bilen kommer til å starte i dag (He he, det hørtes ihvertfall bra ut), men jeg må kople en del mere om til AC fra X20 til X79 for å få det til å fungere. Tror også det har indvirkning på min 2 soners clima controller (IHKR II), så ikke sikkert det vil virke med en gang, men men.....har jo ikke AC kompressor på M50 motoren allikavel, kommer seinere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå