Peoplez Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Meget pen bil. Bare en liten ting: Virker det ikke litt teit med fire eksosrør på en så liten motor, eller er det bare jeg som er litt rar? tror det kommer til å se ganske bra ut, poenget er å få det til å se ut som mest mulig orginalt, og at det liksom ikkje er slengt på. 2utganger på hver side, er ikke særlig store desse utblåsa heller, så eg trur det ikkje kommer til å bli særlig dominerende. ang. størrelse på motor er det vel induvidelt ka det enkelte meina, 6syl 2.2 170hk synst ikkje eg er for lite, hadde ikkje montert dette på en 4syl. er jo endel biler som har tilsvarende hk og mindre, som har utblås orginalt på begge sider. anlegget er også eu-ok ihnt. støykrav, noe som også er viktig, blir det for mye lyd, blir det for teit. får anlegget imorgen, så da får vi se. blir vel noen timer arbeid, da bør sveisest for å det optimalt, medfølger eksos klemmer, men eg syns det blir litt for enkelt. men det er jo det eg mener, noen andre som er ueninge?
Kjell Z3 Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Klart det kan bli pent, det er ikke det som er saken, men jeg mener bare at det blir litt falskt, nesten som å sette turbomerke på en bil uten. Jeg mener IKKE at du har en liten fisemotor, men til å ha 4 eksosrør blir den litt symaskin etter min mening. Fire rør sier liksom: Hei du, jeg er rask bare så du vet det... Men så blir jo folk skuffet når du gir på, og mange (inkl. meg) vil trekke litt på smilebåndet.
Peoplez Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Klart det kan bli pent, det er ikke det som er saken, men jeg mener bare at det blir litt falskt, nesten som å sette turbomerke på en bil uten. Jeg mener IKKE at du har en liten fisemotor, men til å ha 4 eksosrør blir den litt symaskin etter min mening. Fire rør sier liksom: Hei du, jeg er rask bare så du vet det... Men så blir jo folk skuffet når du gir på, og mange (inkl. meg) vil trekke litt på smilebåndet. ville ikkje sammenligna det med et turbomerke ikkje for å lage noen stor sak av det. coupen gjør org. 8,2 0-100km/h effektanlegg/sportsluft filter, så er vi kansje nede i 8.0 ( har ikkje testet ) så 4 diskre utblås, tror eg ikkje vil blir for dumt. en 4syl, motor blir for dumt feks. hadde heller ikke montert dette på en org. utseende messig bmw selv om det hadde vært med samme motor kriterier, men når du har en clean look og piffer det opp diskre sammens med en "relativt" kjapp bil, så er eg ganske sikker på at det blir greitt. hadde seff, sett ufattelig dumt ut med 2" utblås hver side, det blir jo bare helt idiotisk, og da ville eg nok trekkt på smilebandet sammen med deg:)
Peoplez Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 her ser du selv åssen det er til venstre, så diskre som det er nå, og det blir helt likt på høyre side, så noe dominerende ville eg ikkje påstå
mnesby Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Gratulerer med ny bil! Pen den. Du klarer å finne fine biler. En kort sammenligning av Diesel A4 og Bensin E46?
Peoplez Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Gratulerer med ny bil!Pen den. Du klarer å finne fine biler. En kort sammenligning av Diesel A4 og Bensin E46? En kjapp sammenligning Audien, hadde eibach coil owers, og 235/35/19 hjul, så den var skamstiv for humpete på vestlandsveier, så kjørekomfort vs. coupen vinner nok coupen uten tvil, pga et presist og momentant styring og en perfekt vektfordelig, og et deilig understell, noe eg ikkje vil påstå at audien hadde, men det kompenserte nok Quattroen litt for. motormessig hadde a4en med sine 180hk tdi et eventyrlig bunndrag, men vil sei det at eg trivst bedre med coupen selv om den er litt slappere ifra sparket. er jo kjekt å kunne dra rpm langt oppover og høre finfin lyd fra rekke 6:) Praktisk/allround bil er nok audien hakke bedre, pga avant og quattro. Men sånn for min egen smak, kort fortalt så trivst eg bedre med coupen, men nå er eg jo bmw entusiast også
oddis Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Gratulerer med enda en fin bil! E46 Coupe er virkelig balsam for øye. Nå håper jeg virkelig du beholder den ut året
mnesby Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Takker for hurtig svar... Var jo ikke lenge du hadde E39'en så det var sikkert mange som lurte litt da du kjøpte A4 (ihvertfall gjorde jeg det). Er ikke i den situasjon at jeg kan kjøpe ny bil nå, men vurderingen diesel/bensin interesserer meg. Eneste krav som jeg har (og ikke du) er at det skal være automat/steptronic.
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Meget pen bil. Bare en liten ting: Virker det ikke litt teit med fire eksosrør på en så liten motor, eller er det bare jeg som er litt rar? Noen liker 4 eksosrør bak, andre liker runde baklykter på Z3! Vi er alle forskjellige. Gratulerer med bil! Godt å se det begynner dukke opp fler og fler E46 facelifter.
Kjell Z3 Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Meget pen bil. Bare en liten ting: Virker det ikke litt teit med fire eksosrør på en så liten motor, eller er det bare jeg som er litt rar? Noen liker 4 eksosrør bak, andre liker runde baklykter på Z3! Vi er alle forskjellige. Gratulerer med bil! Godt å se det begynner dukke opp fler og fler E46 facelifter. Den var morsom Det vil jeg heller sammenligne med spoiler eller annet for å pynte(?) opp bilen, lyktene gir ikke inntrykk av at bilen inneholder en monsrermotor. Jeg vil si at det er et dårlig eksempel. 4 rør ER tøft, men det bør komme noe ut av de..............mer enn 170 hk kan produsere.
Dr_S Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Synes det er penest med 2 rør jeg da, men han må jo få lov til å putte på 4 hvis han vil det.
Kjell Z3 Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Selvsagt har han lov til det, det var bare en mening. Hadde bilen hatt 4 rør når han kjøpte den ville jeg ikke kommentert det fordi det har ingen hensikt å rakke ned på en pen bil. Men dette var et råd om ikke å montere de på, etter rørene er montert har han gjort valget og da gir jeg ikke negative kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå