TorSlett Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har montert 52mm volt måler i e36? Vet ikke helt hvor jeg skal plassere den. Lurer på sann holder for a stolpen, men finner ikke noen som passer skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al Bundy Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 AC Schnitzer selger brakett til å montere 3 stk runde instumenter under kjørekomputeren. BMW skaffer sikkert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har montert 52mm volt måler i e36? Vet ikke helt hvor jeg skal plassere den. Lurer på sann holder for a stolpen, men finner ikke noen som passer skikkelig.. Jeg har montert 3 målere under klokken/kjørekomputeren.. kjøpte meg brakett på Thorsov mener jeg det var, og tilpasset denne.. Dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSlett Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Så greit ut de.. men jeg liker det buret som er der til å legge for eksempel telefon og lignende der.. noen som har bilde av andre løsninger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Hvilken skjerm er brukt her, og hvilken ramme står den i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hmm...kan det vere det displayet framfor girspaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvilken skjerm er brukt her, og hvilken ramme står den i? Pyle PLVHR71IR 7" følger med ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå