Ballder Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Legger en link til offroad.no her jeg. http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=78204
xcuze Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 hmm... høres spennende ut... bytte i en 89 525? som bruker olje? kan til og med få med 4 18" uten dekk...
Ballder Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Nja... Tror ikke det. Er ikke så mye som skal til før jeg tar en kvelding med rustsveising på den hvite. Da er det bare EU og årsavgift, så er'n klar for skog og vei. Men ellers takk for intressen.
xcuze Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 jupp... til meg tilogmed.... kom oss hjem, staget knakk ikke før vi var i Tønsberg
xcuze Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 vel, det sitter der ennå...var en morsom tur.. men fy og dau den vite var, måtte ha hjelp av han bak til og skyve med opp bakkene.. hehe, men ellers er jeg strålende fornøyd.. skal ha den vite på eu i morgen... bare for og se hva de finner av feil. ) veit ikke om noen skjerm breddere??
Ballder Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 Det er ikke no trekkvogner kan du si. Vet den hvite lekker litt i et par dyser. Tipper det er det som gjør at den går noe dårligere enn den andre. EU?! Spennende. Skjermbreddere har jeg sikkert fått 20-30 mail om mens bilene har stått til salgs, så det tror jeg er noe som er vanskelig å få tak i brukt. Bra du er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå