Dykkefaen Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Hvordan får jeg tatt av dette på passasjer siden foran? Fant en lignende tråd fra tid tilbake, men fant ikke ut av det og spør dermed på nytt. Ørjan
Dykkefaen Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Hmmm, ingen som kan fortelle meg dette?
Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 http://www.e46fanatics.com/howto/howtod ... howto_id=6 Punkt 3..
Dykkefaen Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Legger inn et bildet av døra mi hvor jeg har merket av de skruene jeg har funnet. Det er 3 stykker av dem, men det skal hvist nok være 2 til. Jeg finner dem ikke. Noen som vet? PS: Gunnar: bildet fra linken din er fra en annen type dør. Ikke helt lik min. Mvh Ørjan
Ole-Magne Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 mener d sitter 2 skruer under alu listen din. denne er kun trykket inn. er bare å vippe den forsikt ut i bak kant, så løsner resten ganske greit. vær forsikti vis du bruker skrujern, er best med plastkile o.l Så er det kun plastik klips på resten av døra...
Dykkefaen Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Det stemte det Ole Magne. De siste 2 skruene satt under pyntelista. MEN... Når trekket var av hva kommer til synet da?? Joda, der er hele døra trekt med noe stoff som sitter godt, og hindrer innsyn til vinduet. Fan!! Det kan se ut som om dette må fjernes, eller så må halve døra demonteres for å komme til vindusheisen. Hmmm. Noen som har vært borti dette?
Ole-Magne Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Trekket på innsiden av dørtrekker skal hindre att vann kommer inn mellom dørtrekk å døra. Har du ikke dette montert, eller helt tett i nerkant så er d store muligheter for at du får vann i dørken på bilen din. Du kan kutte dette løs med en kniv, eller rive forsikti . Er en sort heftemasse som holder dette på plass, vis du er nøye så klarer du å få hele av uten å rive den sund. husk bare å feste denne orntli, helst et mykt limstoff som sikaflex ol.
Dykkefaen Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Har bestemt meg for at dette skal de få styre med på et verksted i stedet for at jeg skal plages med dette. De har nok gjort det et par ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå