wicky124 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 selger denne da jeg ikke har råd til 4biler likevel:) selges høystbydende. godkjent til april 08, årsavgift er ikke betalt.men oppnår bilen høy nok bud betaler jeg årsavgiften fra salgssummen. bilen har noe rust, men ellers hel og fin. Av utstyr er det; *Tåkelys foran *abs bremser *automatgir med tre kjøreprogrammer *el-soltak *to-sone ac/klima anlegg *elektriske stoler foran med setevarme *strøkent skinninteriør uten skader/rifter *skinnratt *store kjørecomputeren *6stk gode original høyttalere *sentrallås *alarm *fjernstyrt sentrallås *original solgardin i bakrute *skipose *tilhenger feste *4x el-vindu interesserte kan ringe meg på 93842627. bilen er i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 km stand er 284tusen og bilen er bruktimport til norge 25november 1998! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Dette så jo ut som en ok bil. Hva er det å nevne av feil og mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Har du noe telefonnr. du kan nås på? Har en kamerat som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 ring meg på 93842627. og referer til bimmers.no..rabatter til medlemmer her;p av feil og mangler kan jeg nevne at bilen trenger nye klosser foran etterhvert. og at soltaket trenger å justeres i riktig vinkel, og siden den er en smule feiljustert har jeg tatt ut kontakten til soltaket.utenom det er bilen hel og fin.trenger nok vask av interiør da familien ikke er flinke nok til å tørke seg på beina på vei inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Funker AC/Klima som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 blåser hardt og kjølig,men en refilling av gass hadde vel ikke skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 hvor er det rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 hmm..var visst hull bakerst i kanalen på bilen...æææææææ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Bilen er tett og fin? Tenker da på rundt soltak/vinduer og diverse. Kommer ikke inn vann i kupeen? Hvor mye bruker denne på mila i gjennomsnitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 kjørte igjennom maskinvask og kom iallefall ikkeno vann inn i bilen.ligger på rundt litern på langkjøring og rundt 1,2-1,4 på bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Du skal ikke tilfeldigvis til Kløfta eller noe på fredag? Eller om du hadde hatt mulighet til å komme dit en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 njaa...ingen forsikring på bilen for tiden så den står i garasjen..tvilsomt om jeg tør kjøre den altså..hmm..men du kan stikke innom iløpet av uken og se på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Det har jeg ikke mulighet til da jeg har med meg en hver dag som vil hjem rett etter jobb.. Det er ikke skilter på denne da eller? Eller er det bare forsikring det ikke er? Og en siste ting, hvordan er det med dekk? Sommer og vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Står skilter på bilen,fordel med lukket garasje:) mangler forsikring bare. dekk er det bare de som står på bilen/bildene. helt ok sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg