325icab_88 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hva anbefales til å feste speilet til ruta på min e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Stikk innom en glassmester som driver med bilruter. de tar sikkert ikke mange kronene for og gjøre det for deg. Jeg fikk det gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 bilen står uten skilt nå men får ta det 1. juli, da er det skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 dobbelsidig teip eller noe lim som er beregner for glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg betalte en hundrelapp til Hurtigruta Carglass. Prøvde først en spesiallim jeg kjøpte på BilXtra men den var ikke brukende til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jepp! må nok ta en tur til nærmeste glassmester da Prøvde slikt rutelim fra torshov....bare dritten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå