Marv Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 noen som raskt kan forklare meg hvor jeg finner denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er nok ikke kaldstart dyse på en så ny motor. Det sitter en føler i kjølevannet som sier ifra når motoren har driftstemp. Før den har det kjører motoren på med litt ekstra drivstoff,så tomgangen går opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er nok ikke kaldstart dyse på en så ny motor.Det sitter en føler i kjølevannet som sier ifra når motoren har driftstemp. Før den har det kjører motoren på med litt ekstra drivstoff,så tomgangen går opp. ok..... hvordan er evt. mulighetene for å bytte denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 ok..... hvordan er evt. mulighetene for å bytte denne? Ingen problem vil jeg tro. Må bare finne ut hvilken føler det er,så er det bare å ta av kontakta å skru den ut for så og erstatte den med en ny. Det er nok noen her på forumet som vet hvor denne giveren sitter. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 ok..... hvordan er evt. mulighetene for å bytte denne? Ingen problem vil jeg tro. Må bare finne ut hvilken føler det er,så er det bare å ta av kontakta å skru den ut for så og erstatte den med en ny. Det er nok noen her på forumet som vet hvor denne giveren sitter. Mvh ja det får vi håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Det er nok ikke kaldstart dyse på en så ny motor.Det sitter en føler i kjølevannet som sier ifra når motoren har driftstemp. Før den har det kjører motoren på med litt ekstra drivstoff,så tomgangen går opp. veit det er "off-topic", men kan dette ha noe med litt bensinlekk når motoren er kald? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=49727&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå