thomas_ja Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hei! Skal kjøpe ny "leppe" til bilen , lurer da på om den rieger leppa er i ekte carbon el er det bare en film som ligger utenpå, noen som har en strøken en til salgs? Takk for hjelpen! Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg hadde den leppa men er most nå min var i carbon iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 De er i ekte carbon etter det jeg har hørt, en jeg kjenner hadde slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 De er i carbon ja, men er dyre.. Så lav som bilen din er kan du nok handle fler. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fikset den leppa som sitter på bilen din nå. btw: Du har ikke 328tic... (Om du ikke har moddet den siden jeg hadde den da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja forrige eier ødela den som sto på prøveturen faktisk...hehe Er det ikke model betegnelsen ti på compact a tro.....?el gjelder det bare den nye typa, skal fjerne det jeg...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Var bare 318 og 323 compactene som fikk ti på bakluka. 316 compact het bare 316i.... men tic er jo noe helt annet uansett (turbo inter cooler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja det var det jeg mente Dr_S .. tic = turbo intercooler.. Men thomas_ja: du kan skrive at du har 328 da.. For det er det jo. hehe. Du får kalle den 328cic da vet du.. .. evt 328kic .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 tenkte ti =litt morsom comptact og c=compressor men nå har jeg retta på det å skrivd 316 så da er vel alle fornøyd...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja forrige eier ødela den som sto på prøveturen faktisk...heheEr det ikke model betegnelsen ti på compact a tro.....?el gjelder det bare den nye typa, skal fjerne det jeg...hehe Da må du kjøre penere Jeg har kjørt med samme leppe i 2 sommere uten at den har blitt ødelagt.. har vært nedi mange ganger men styrer unna fartsdempere etc Maze: Du har vel sett klaringen min kanskje? Vil påstå at den er relativt lav foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Germanlook: Ja du har omtrent samme klaring som det jeg hadde på lippa mi tror jeg. Men jeg ødela den noen ganger jeg også, på diverse fartsdempere og slikt, så jeg bare reparerte den. Vil tro den ikke ble like sterk etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Germanlook: Ja du har omtrent samme klaring som det jeg hadde på lippa mi tror jeg. Men jeg ødela den noen ganger jeg også, på diverse fartsdempere og slikt, så jeg bare reparerte den. Vil tro den ikke ble like sterk etter det. Jeg holder meg langt unna de fleste fartsdempere just in case jeg.. man blir etterhvert godt kjent med sin egen bil og dens begrensninger da man kjører slik Jeg har ei leppe til liggende om uhellet skulle være ute men bytter nok til karbon selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Så lenge man kjører nedi Lena, så kan en ikke unngå fartsdempere. I Lensbygda er det også ett par, så er litt håpløst. Har montert ei carbonleppe på M3'n min nå, heldigvis bygger den ikke noe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå