Gå til innhold

Rieger m3 gt leppe carbon

Share

Anbefalte innlegg

De er i carbon ja, men er dyre.. Så lav som bilen din er kan du nok handle fler. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fikset den leppa som sitter på bilen din nå. :)

btw: Du har ikke 328tic... :) (Om du ikke har moddet den siden jeg hadde den da.. :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente Dr_S .. tic = turbo intercooler..

Men thomas_ja: du kan skrive at du har 328 da.. :) For det er det jo. hehe. Du får kalle den 328cic da vet du.. :lol: .. evt 328kic .. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forrige eier ødela den som sto på prøveturen faktisk...hehe

Er det ikke model betegnelsen ti på compact a tro.....?el gjelder det bare den nye typa, skal fjerne det jeg...hehe :lol:

Da må du kjøre penere ;) Jeg har kjørt med samme leppe i 2 sommere uten at den har blitt ødelagt.. har vært nedi mange ganger men styrer unna fartsdempere etc ;)

Maze: Du har vel sett klaringen min kanskje? Vil påstå at den er relativt lav foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Germanlook: Ja du har omtrent samme klaring som det jeg hadde på lippa mi tror jeg. Men jeg ødela den noen ganger jeg også, på diverse fartsdempere og slikt, så jeg bare reparerte den. Vil tro den ikke ble like sterk etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Germanlook: Ja du har omtrent samme klaring som det jeg hadde på lippa mi tror jeg. Men jeg ødela den noen ganger jeg også, på diverse fartsdempere og slikt, så jeg bare reparerte den. Vil tro den ikke ble like sterk etter det. :)

Jeg holder meg langt unna de fleste fartsdempere just in case jeg.. man blir etterhvert godt kjent med sin egen bil og dens begrensninger da man kjører slik ;) Jeg har ei leppe til liggende om uhellet skulle være ute men bytter nok til karbon selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man kjører nedi Lena, så kan en ikke unngå fartsdempere. :) I Lensbygda er det også ett par, så er litt håpløst. :D

Har montert ei carbonleppe på M3'n min nå, heldigvis bygger den ikke noe ned. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...