milhouse Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Da har fruen bestilt reise til meg og henne! Skal den 2 august til Prestwold Hall og kjøre Jaguar xk8 Porsche 997 Auston martin db9 Ferrari 550 maranello Lamborghini Gallardo Er uten tvil gallardoen og porschen som henger høyest, men fyen faen som jeg gleder meg! Noen som har vært å kjørt på den banen? Dette overskygger litt at det var en jævla idiot som har bulket litt i bilen min, samt at det var noen (sikkert 12 år gamle tæggere som senere kommer til å bli bura inne) som tegnet en pikk på ruta. Var ganske sinna når kjæresten min ringte å se det til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 rått! Har sett på nettsidene dems, men det koster litt for mye for meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 ojoj, det hørtes sinnsvakt morro ut! Du kan nok ane misunnelse her i gårn! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 fikk det i presang av fruen faktisk. Fikk den porsche varianten, da jeg er ordentlig fan av porsche, men valgt å "oppgradere" til noen andre varianter også!! Ja det blir ganske dyrt, men jobber i hele sommer så det blir ferien vår! Hun skal sitte å se meg kjøre på bane og si "ja da andreas du kjørt kjempe bra" og jeg skal være med på shopping i london å si "ja da Karine den er kjempe fin den toppen der" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hun skal sitte å se meg kjøre på bane og si "ja da andreas du kjørt kjempe bra" og jeg skal være med på shopping i london å si "ja da Karine den er kjempe fin den toppen der" Hehe det er slik det skal være, en må gi og ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå