askretti Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Tenkte jeg skulle vise mine helt standard biler. Min 98 modell E36 316i, konas 95 modell E36 318i cab og min gamle 1986 modell E30 318i (som min datter overtar ganske snart....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Fin fin bilpark her ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Vakker familie du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Fin bilpark det der. Du var ikke på treffet i går by any chance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askretti Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fin bilpark det der. Du var ikke på treffet i går by any chance? Joda, med den røde.. Fikk låne den en tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 fanken, fikk noen tatt no bra bilder fra møtet eller? var på Max power treffet ved travparken jeg å fikk høre om det i 5 tiden da det var vist over.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja, det skal være endel bilder på www.grenlandbmwpower.com sin hjemmeside. Kommer til å legge ut endel bilder på www.bmwccn.no/agder også etterhvert. Må bare få oppdatert siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Fin bilpark det der. Du var ikke på treffet i går by any chance? Joda, med den røde.. Fikk låne den en tur!! Ja, da var det den jeg så. Var noe kjent... Hadde du det greit på treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Lar du kona kjøre sprekere bil enn deg, hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Noen pene biler du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askretti Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det var jo artig på treffet, fine biler og trivelige mennesker! Må nok prøve banekjøring neste gang! Dr_S, de er jo ikke akkurat noen råskinn noen av disse bilene.... Dessuten passer kona bedre i en rød cab enn det jeg gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå