Azeton Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hadde trengt begge bryterene til vinduheisene og takluk. Skal helst lyse og fungere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Til E30? hvis ja, så har nok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Seriøst! glemmer alltid og skrive til hvilken bil.. Det er til en E36 coupe om det har noe og si:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Seriøst! glemmer alltid og skrive til hvilken bil.. Det er til en E36 coupe om det har noe og si:P jeg har til el vindu:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Har bryter til taklyke, vet den funker. Men om det er lys vet jeg ikke. Har også 2 rammer til vindusbryterene ( svarte ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå