Polardego Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Vurderer å selge min 1982 BMW 316aut som bare har gått 82 000 km. Bilen er tysk og er blitt igjensatt her i Norge for noen år siden. Har det orginale registreringsnummeret tilgjengelig så det burde være mulig å få tak i papirer fra Tyskland... Bilen starter og går, alt fungerer greit. Bremser bør gåes over og service ville ha vært foretrukket. Nye bremsedeler foran og bak følger med. Bilen er 99% rustfri... Klarlakken har flasset av enkelte steder så man må påberegne lakkering og et nytt interiør siden tidens tann har tæret dette i filler. Selve setene og interiøret forøvrig er helt strøkent. Den har farga glass, el.speil på begge sider, vipperuter bak, orginal radio med el.antenn og orginalt skinnratt. Har også hvite blinklys til den foran. Vil ha 8000,- for denne. Får jeg ikke det kan den stå. mail til polardego@hotmail.com for seriøse intressenter... Motorrom: Interiør h.side: Dørtrekk h.side: Interiør v.side og rattet (som er i skinn) Km.stand: Siderute med åpning: Fargekode: Med hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2007 opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Denne selges nå i deler... Evt. så kan karrosseri selges, skal bruke noen deler av den selv siden jeg nå også har fått tak i en Norsk E21 som jeg har skumle planer med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 99 % rustfri? Skal vi ta litt elementær prosentregning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2007 99 % rustfri? Skal vi ta litt elementær prosentregning? Og poenget ditt var? Bilen blir høgd. Har sett noen få rustflekker, ellers virker det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg