cc300 Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Vi prøver igjen, disse tingene må bort pga flytting fra hus og kjærring. Sorry for langt innlegg forresten... Fangere til compact, e36 lykter, e21 delebil, lister, nyrer, potter (ikke til blomster) osv.. les les les... Selges høystbydende hver for seg. Kan også selge alt samlet, eventuellt bytte i hva som helst. Hva med å bytte til seg alt mot f.eks en liten båt, en motor, ei ny dame, en flatskjerm, ja hva som helst morsomt egentlig E21 delebil/prosjekt, lav km, 320(4) 1976 modell, lyseblå metallic, trenger rustfix i gulv, kanal og a stolpe. (Prosjektet jeg aldri jeg fikk tid til). Må hentes på henger, da bremsene er gåene og motoren har ikke vært startet på et par år. To stk pene orginale speil, burde passe flere e36'er. Ledningene er klippet av, men det er lang nok ledning til at du lager en skjøt på innsiden av dørene. Ulakkert, elektriske. Frontlykter orginale til E36 compact. Vær obs på at kontaktene bak på disse lyktene ikke er identiske med sedan/coupe, men lampene har samme passform ellers. (kan sikkert skjøtes) To gule blinkere til front har jeg også, passer det meste av e36. Orginale baklykter til e36 compact (gule blinkere). Sidelister e36 compact til begge sider. pene og hele. Også har jeg et sett med orginale nyrer til e36, med kromramme. Pene og hele. Noen som trenger orginalfjærer til 36 compact eller bakre eksospotte? Kan hentes gratis på Flateby ved rask avgjørelse ellers havner de på Brobekk. Pen og lite brukt orginal frontfanger til e36 selges til høyste bud. Har sittet på en compact 94 modell, men passer vel på flere e36'er?. Ulakkert. Komplett med tåkelykter, lister og "innmat". MÅ HENTES i Flateby. Pen og lite brukt orginal bakfanger til e36 compact selges til høyeste bud. Har også sittet på compact 94 og passer bare på dette karosseriet. Ulakkert. Komplett med lister. MÅ HENTES i Flateby. Har et sett orginale E39 baklykter liggende, de har sittet på en 97 523i sedan. Et par matte flekker som kanskje kan poleres vekk, ellers pene. Ja, de har gule blinkere. Har også et komplett speil til E39 lakkert sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ingen? Tar i mot bud/bytte forslag på: 1. E21 2. Alle e36+e39 delene samlet 3. Begge over Alle delene kan sikkert selges hver for seg med fortjeneste på nettausjon, men jeg har ikke tid til å styre med det, så du kan gjøre en god deal her med å by på hele pakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hallo.... send meg nr ditt eller ring 45456131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Nr ditt jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Slik ser'n ut. Denne havner hos høggern hvis ingen vil adoptere den til en grei pris/bytte forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Flere har meldt sin interesse for denne nå, men det er ikke for sent å legge inn bud. Kan poste flere bilder "on request". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 hvilken side er e39 speilet til? Pris og er det mye riper i det? Edit: Hvilken svart farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 E39 speilet er til høyre side. Farge er '97 standard svart metallic, het vel cosmos schwart på den tiden tror jeg? Jeg har ikke brukt speilet, kjøpte et brukt par men trengte bare venstre selv. Det ser pent ut ja. Kan sjekke nærmere i kveld hvis du er supernøye på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Kommer flere bilder av bilen snart, må finne den *"#¤"# laderen til kameraet først. (Ligger i en eller annen flytteeske) Har fått inn bud på 2500 på bilen og 4500 for alt på lista. Noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Har du hvite front lykter, baklykter og side blinkers til e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Hele pakka er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 er E21'n solgt ellr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Yup, it's all gone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå