Aguilera Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 De skal ha 245 000,- for denne.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1365991 Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Den hadde jo ikke gått all verden da. At den er pensjonistkjørt er jo ikke alltid pluss, men så lenge det er automat har det jo ikke så mye å si. Og at den da er strøken er jo ett under. Bilen så veldig fin ut da. Prisen skal jeg ikke uttale meg om.. Kun kassettspiller da, og ikke cd-skifter. (Står ikke noe om det ihvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja, bilen var helt perfekt til prisen kom svart på hvitt.. Tilsvarende biler ligger jo rundt 200 000 +/- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Alt for dyr. Jeg har, til sammenligning, en 04 touring med mye mer utstyr enn det der og nesten samme kilometerstand til salgs for 269.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg skrev noe slikt til dem, at tilsvarende biler ligger langt under dette i pris og se hva svar jeg fikk : 55000 km også? Som ny? vel, samme det. Den ble faktisk solgt i formiddag til 245000,- og det var rimelig, for det var virkelig en flott bil Lykke til mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Bilen er verdt det selger er villig til å gi for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Bilen er verdt det selger er villig til å gi for den Evt. hva KJØPER er villig til å gi for den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå