Gå til innhold

Trenger ett par synspunkt på denne :P

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil, den er jo fullstendig klargjort til salg, så det eneste du trenger å gjøre er jo å sitte deg i bilen og kjøre hjem med den:) prismessig er jeg ikke sikker da jeg ikke følger særlig med på akkurat det motoralternativet... alltid bra med svarte skinnseter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fallt jo aldeles pladask nå ;) Har jo en stor forkjærlighet for røde bimmere ;) Bra pris i forhold til andre 320d jeg har sett på, eneste er at jeg synes det er skummelt å kjøpe bil som ser så rå ut, pleier være `råkjørere`som eier slike,. hehe.

Men viss du Pantheon kan skrive under på at denne har blitt behandlet bra, så er dette meget interessant ;) Du vet vel ikke noe om den allerede er solgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er behandlet bra ja. Det er en voksen kar som har den, og han steller pent med den. Den er på lakkbehandling hver vår og vedlikeholdes bra. En kompis av meg kjenner fyren, og jeg har vært med og sett på bilen, så det er derfor jeg vet litt om den:)

Tror ikke den er solgt. Har vært flere interesserte, men han vil helst selge den i nærområdet. Er glad i bilen, må skjønne, så han vil ikke at den skal havne så langt unna:P Går sikkert an å godprate litt med han;)

Heh. Ble jo rene salgsannonsen det her:P Men jeg tror ikke du finner noen bedre til den prisen der. Det er en strøken bil.

Foreslår at du ringer han og slår av en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fallt jo aldeles pladask nå ;) Har jo en stor forkjærlighet for røde bimmere ;) Bra pris i forhold til andre 320d jeg har sett på, eneste er at jeg synes det er skummelt å kjøpe bil som ser så rå ut, pleier være `råkjørere`som eier slike,. hehe.

Men viss du Pantheon kan skrive under på at denne har blitt behandlet bra, så er dette meget interessant ;) Du vet vel ikke noe om den allerede er solgt?

320D.

Begrenset med råkjøring man får til med den. ;)

Men etter hva jeg kan se av postene her, så later det til at bilen er godt holdt og absolutt ikke grisekjørt/klønekjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...