Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fått ferdig e30'n med m30b28,bilen er opprinnlig '86 320i å det sitter "Supersport" 60-40 fjører med dempere (Kjøpt hos Gs for 2lapper) som da er til 320 å samme med alt anna under der er originalt 320...Skal snart sette inn m30b35 så bør ha noen andre fjører å dempere for det som sitter der er ikke mye stivt å kjøre med akkurat,livsfarlig i svinger med det merka jeg idag da det nesten slapp i 100km :shock: Så spørsmålet er hva jeg bør kjøpe som er STIVT å ikke altfor dyrt?? Håper på mange å gode svar :)

Skrevet

tja den der bilen der med en så tung klump framme vil no alltid bli litt gyngete vil den ikke???ka vet eg. men tror jeg hadde dritte i prisen der viss du syns bilen er skummel. kjøp det beste sånn at driten ikke kantrer. he he

Skrevet

Skal jeg kjøpe det beste så går det vel fort mellom 15 å 20 lapper! så var vel ikke akkuret et "godt" svar,"driten" bør vel klare seg med ca 1/3 av prisen!

Skrevet

i hvertfall til å begynne med. kanskje et sett med hardere fjører senere. tror senke settene til 320 og 325 er ganske like. om ikke helt likt vil no tro det. bilen blir nok litt mer stabil i svingene med dette kittet vil eg tro.

Skrevet

Et senkesett komplett med dempere og fjærer burde være første prioritet. Så ville jeg tatt en tur rundt bilen og sjekka foringer i både forstilling og bakstilling og evt investert i noen stivere Powerflexforinger. Spesielt i bærearmen framme og traversforingene bak.

Innstaller også stab stag bak, om det ikke er der orginalt, dette hjelper merbart.

Ellers er det alfa omega med bra bremser.

Skrevet

Takker deg å for et godt svar :lol: Bytta de store travers foringene bak til powerflex for litt siden,så skal bytte ut resten under der til powerflex å,hva mener du om coilover kittet til 7 lapper på mamut.com? er vel MY stivt det? 8)

Skrevet

Det beste koster ikke 15-20k Koster MYE mer ;)

Full Antrax understell og fulljusterbart understell koster ca 100k ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...