Bimmcat Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=
Bimmcat Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 ingen som trenger en strøken støtfanger
Bimmcat Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Jepp,,, men om du er god å "bygge om" så kanskje den passer...
isanfa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Njaa, blir så teit med tåkelys i bakfangeren. Skal liksom være fremme:) Fikk foresten ordna register og vanos driten den dagen vi snakkas i byen. Oi oi oi for en forskjell:) Du har ikke nokka felga ligganes? Sku hadd vinterhjul:) Bare til og flytte biln på altså!
Bimmcat Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 hehe... ja sant nok, ekstra tøffe ryggelys med andre ord.. Jovist, har 18" felgene som står på min 328 du kan få kjøpe rimelig... bittelitt kast i den ene felgen ved ca 60km/t, men ellers ok... bare kom med et bud du så blir vi nok enige....
isanfa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Tenkte no ha på vinterdekk og da. Blir litt dyre dekk for og kjøre kanskje 20 mil iløpet av vinteren:)
Bimmcat Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Neida,,, tror ikke det blir så galt når du får så rimelige felger da...
isanfa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Vi får se kor mye penga det e igjen når eg kommer hjem fra spania da
haugejan Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Har du solgt bakfangeren?? Eg har bakfanger til coupe for salg. Farge er titansølv. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55013&highlight=frontfanger
isanfa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Pris og bilde da? Var nå mest for og få en reservefanger, og ordne litt mere plass i garasjen til bimmcat:) Enkelt og handle da vi bor i samme by:) Men er prisen grei, finnes det jo post i Norge
haugejan Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Fangeren er den som har stått på denne bilen her: Bak og sideskjørt: Front: Kan få alt for 3000. Eller bakfangaren for 1500.
isanfa Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Sorry. Ikke til den prisen. Er sikkert noen andre som trenger den mer enn meg. Lykke til med salget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå