torf Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Vurdere å selge den ene E30n min pga av for mye gjøre og for lite tid Bilen er 1983 318ia som er godkjent ombygd til 89 325 Kjøpte bilen her på forumet i mars, bilen hadde da masse plastikk og en 323 motor som ikke gikk pga dårlig elektrisk. Har bytta ut plastikken med org deler,bytta alle fire dempere til Bilstein Sprint og 30 mm Eibach fjærer og nye topplager bak fra E46 M3 Ebc borra og slissa skiver foran Bytta motorn til 1990 M50B25 med M20 starter,svinghjul og clutch.Org getrag girkasse fra E30 325 og org 325 mellomaksling og diff(åpen) Åpent luftfilter og 2,5" og 3" simons potter Bilen har svart sport skinn som er pent,svarte dørsider Elektriske vinduer og soltak Setevarme Store comp og kartleserlamper i speilet Følger med ett sett m 16" felger med 2 dårlige dekk Bilen er registrert og årsavgift betalt, men skulle ha vært på Eu kontroll i Mai.Pga av rust rundt fjærtårna foran og i golvet så har jeg ikke vist den. Foringer i bakstillinga må også byttes Karroseriet bærer preg av bruk dvs små bulker og lakkrust, bulk på bakskjerm Bilen selges for 30000 kr ingen pruting da beholder jeg bilen selv For mer info RING tlf 45217555 mvh tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 så hva må i bunn og grunn gjøres for å få den eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 er den godkjent med denne motoren i vognkort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ikke godkjent med denne motor i vognkort,men det er jo bare 20 hk mer enn org,320is med 192 hk har akkurat samme bremser som 325 For å få den Eu ok så må rust sveises , foringer i bakstilling byttes ev se over så alle lys virker,tror forstillinga skal være grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Følger M20 motoren med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 M20 motoren er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Så jeg må kjøpe en m20 og skifte motor for og få den euok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Ikke lenger til salgs,beholder den selv Mvh Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg