Hylland Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Har motoren til bilen min ute av bilen no, og tenkte eg skulle bytte deg eg kunne bytte... Har då tenkt på tennplugger, alt av reimer osv... Kor får eg kjøpt desse delene i Bergen, ka bør eg bytte og ka bør eg kjøpe??? Er det registerkjede eller reim på ein M30 motor?
M6 Bjørn Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Når du har motoren ute så er det jo en god ide og få overhalt toppen.Det er registerkjede...
oddis Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 GS bildeler kan du jo bestile av. Greit å bytte pakninger i innsug og eksos samt vannpumpe, evt fordelerlokk og litt diverse.
Hylland Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Er det nokon plass å få kjøpt dette her i Bergen... Skulle helst hatt det idag faktisk!!! Er det ikkje mykje arbeid å overhale toppen?
Gunnar Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Husk å kontrollere at oljerøret under toppdekselet sitter fast, og at hullene under det er åpne (olja sprutes ut herfra og på vippearmene/kammene). Det har en tendens til å både tette seg og løsne. Det finnes en "fiks" fra BMW dersom du har av typen som løsner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå