Austevollingen Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Hei, Jeg har nå blitt den "heldige" eier av enda en BMW 520i E34, med følgende problem: Bilen er tyskimportert, og har derfor Siemens-system. Etter et motorhavari bestemte den tidligere eieren seg for å bytte motor i den, noe som resulterte i en at en motor fra en bil med Bosch-system ble installert. Etter skifte av styringsenhet ligger nå problemet i å koble ledningsnettet opp mot styringsenheten. Jeg har koblingsskjema for både Bosch og Siemens liggende, men får ikke dette til å stemme. Er det noen her som har erfaringer med dette, som kan gi meg noen gode råd for hvordan jeg kan få dette til? Mvh Åsmund
Austevollingen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Skulle ønske det var så vel. Sitter her med to forskjellige koblingsskjemaer på samme biltype. et til siemens og et til bosch.
Kjell Z3 Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Min 535 E34 var tyskimportert og den hadde bosch. Hvorfor skulle ikke tyske biler ha det? Høres mildt sagt merkelig ut.
Austevollingen Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Skrevet Juni 11, 2007 Jeg må vel nesten beklage at jeg i Teksten ovenfor uttrykte at bilen er tyskimportert og derfor har siemens. Det eneste jeg vet er at min egen tyskimporterte E34 og den nykjøpte tyskimporterte E34 har begge Siemens komponenter og styringsenhet. Problemet er fortsatt det samme, å koble siemens ledningsnett på bosch styringsenhet.
Gunnar Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Min 535 E34 var tyskimportert og den hadde bosch. Hvorfor skulle ikke tyske biler ha det? Høres mildt sagt merkelig ut. Og Siemens er hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå