Springsteen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 skulle bestille meg sideskjørt til e36'n min i dag, og så litt rundt om, originale m-tech hos koed blir veldig dyre å få til norge, schmiedmann har ikke disse, men har rieger m3-look til 2205,- GS har rieger infinity med monteringsett for 1500kr.. det store spørsmålet blir da, er det noen store, og da mener jeg STORE utseendemessige forskjeller? og passform er jo et vanlig problem, men hvor mye kan være gale på sideskjørt, er sånn jeg tenker iallefall.. noen som har erfaringer med disse til 1500,- på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 humpty dumpty... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Rieger sine går endel dypere enn de org. Dessuten mangler de hull til jekkfestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 ok takk for det.. får se hva jeg gjør da, men den blir nokså lav med alpina-leppen på, så det er muli at det blir bra.. angående jekkfester er jeg fullt klar over dette, må bare ha en vurdering om jeg faktisk synes det er nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå