bjsyse Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Halla! Jeg holder på å ombygge min 316i, har kommet så langt som byttet forstilling, bakstilling og motor, er bare småpjusk igjen før den er kjørbar. Men har sjekket rundt en god del og trenger å få tak i godkjennings papirer. Hvor får man tak i disse? Hører man kan disktuere godt med biltilsynet. Skal ha meg en sjekk på bilen hos et verkedsted over at ting er som det skal og en 4-hjuls kontroll. Kan biltilsynet gi etter for sjekken av deler og at bilen er ok fra verkstedet?
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 må vel ha godkjenning fra BMW for dette mener jeg, og jeg har fått hørt noe om at de ikke gir ut slike papirer lenger? Søstra mi bygde om en 318is -> 325 og fikk papirer fra strandveien auto i tr.heim.
bjsyse Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Fikk hun godkjenning av ombygging på verkstedet eller papirer som BMW har gitt til det verkstedet ?
Stian Børresen Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 BMW gav henne godkjennings papirer, eller hun betalte vel for dem så dro hun til biltilsynet. Mulig det er noe lettere å bygge om en IS og få godkjent siden det er like bremser og så si likt understell ellers så du må nesten ringe BMW å høre i morgen.
bjsyse Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 ukidoki Takk for hjelpen så langt .) Blir vel å legge ut litt bilder med tiden, har da ikke fått så mange fra demontering til sammensetting. Blir mest en ferdig ombyging på bildene .P Men god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå