Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok ikke lørdagskvelder er noe gunstig tidspunkt. Ihvertfall ikke for meg. En vanlig kveld i uka er kanskje på mange måter greiere enn både lørdag og søndag?

Tja problemet for min del er kveldsarbeid annen hver uke. Skal enn få sett litt bør en starte tidlig så en ser litt også. Ble mørkt rundt 1930 selv om det var fint vær. Greit nok med en vanlig hverdags efta, håper det passer ut for skift ordningen min så jeg får vært med også.

Tenkte meg det blei litt tamt, surra rundt i skien istedenfor å vaska motorrommet :P

Vil ikke si det var tamt annet enn antallet biler. Det var hyggelig gjeng som var innom iallfall. Vi ventet på deg og flere som skulle komme men da kan vi kansje ikke regne med deg neste gang heller vel?

Ellers er dette en plass folk svinger innom så var noen drift av div ford og nissan på plassen. Så også hvordan det er mulig sledde med forhjulstrekk. Enn tar noen plast brett under bakhjula, setter på håndbrekke og sledder rundt. he he.

Skal folk se noen bilder av treffet er jeg forsatt avhengig av en e-post adr på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut av clutchen da :D var heller motor og girkassa som hadde løsnet ifra hverandre.. :lol: så når jeg trøkka på clutchen så blei girkassa dratt unna motorn.. :( hehe men den er fikset og i orden igjen nå ja =)

ellers artig å ha litt treff.. selv om jeg egentlgi bor ett stykke unna men det går nok bra.. :)

når blir neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant ut av clutchen da Morty999, skrapet høylytt der gitt ;-).

Vel neste treff, er det vi sammen må finne ut av da.

1. Jeg kom med forslag om en søndag og helst tidligere enn det blir mørkt da jeg syntes det er morro å kunne se bilene også.

2. Gunnar forslag er en vanlig dag i uka. (håper det passer ut med formiddags uka mi da;-) )

3.?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk ordna bilen morty999 for hørtes ikke helt bra ut der..

Et sånn uke treff passer dårlig for meg å pga jobb!

Men søndag er nok bedre en lørdag uansett å ha treff på:)

Da kom jeg i kontakt men flere bmw glad folk som melder interesse for neste treff igår :) Men dra i gang et treff om 14 dager da el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke før 1730 å da var det ingen andre enn de som tror pleier henge rundt der. Rundt 1830 begynte det komme folk. Noen var bare innom kort tur grunnet.. (øl kansje?) Så noen bimmere svingte innom men bare kjørte avgårde igjen men. Ellers var bare noen nyserrig da de har fulgt tråden men kjørte andre merker.

dette var vel ikke hintet til meg vel? hehe.. på lørdager er man jo som regel tørst(hvertfall jeg).. Var vel meg du snakket om at vi heller skulle prøve på søndager. Da kan jo de fleste stortsett. Jeg kan stort sett hver søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres greit ut med dagen, men er litt i tidligste laget for meg. men kommer litt ann på hva man gjør på lørdags kvelden/natta..

Syns 16.00 eller 17.00 er en bedre tid sånn sett.. kan jo som vi har snakket om tidligere i tråden her kanskje ta en kjøre tur også, også stoppe å spise osv..men da bør vi jo kanskje starte tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...