Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men trodde det var 325 du skulle fikse i vinter jeg Bare_egil.

Skal fikse på den også, skal ha nye dempere, nye foringer grenrør og div små ting. Så får jeg nesten se hvordan det går med hel lakkering. Så håper på at vinteren blir lang slik at jeg kan bli ferdig med begge..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trodde det var 325 du skulle fikse i vinter jeg Bare_egil.

Skal fikse på den også, skal ha nye dempere, nye foringer grenrør og div små ting. Så får jeg nesten se hvordan det går med hel lakkering. Så håper på at vinteren blir lang slik at jeg kan bli ferdig med begge..hehe

Blir spennende se til våren hva du får til da Bare_Egil :-).

Prøvd fått til en video kveld et sted eller? (litt mimring over 2007 treffene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til våren, kanskje jeg kommer med 2 biler på treff...hehe

Skal sende den på litt rustsveising nå i helgen hvis alt kommer på plass.. Skulle nok begynt på den for lenge siden, men siden jeg fikk den andre på veien så fristet det ikke veldig å ligge i garasjen denne vinteren også..eheh

legger ved noen bilder av den jeg :D

copyofdsc00341nu5.jpg

pict5087lo7.jpg

fefffha7.jpg

den står som sagt helt ribbet under presening i gårdsplassen, eneste som er gjort er byttet til skivebremser bak, nye bremsesko og håndbrekkvaiere. Så når jeg får ny garasje blir det nok updates litt oftere og kanskje en egen tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Dette gleder jeg meg stort til å se mere av :-)

Hva med video kveld/ treff da Bare_Egil eller andre?

er positiv til det jeg, men kommer litt ann på om jeg får låne bil av foreldra mine eller ikke.. siden jeg ikke har noen vinterbil enda..

Jeg tenkte kansje funnet et sted i Drammen med servering og mulighet for visning av dvd film. Har som sagt tidligere filmet og laget en dvd film fra treffene i Drammene. Dette er amatør film/bilder og redigering men tror kansje kunne vært artig se. Ellers så har jeg vel også liggene noe annet dvd matrielle av bmw treff etc.. . Kan vel sikkert få plukket deg opp eventuelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kom med forslag wicky124 eller andre her :-)

Vet ikke hvordan det er på gamle lierkroa jeg? Ellers er det vel noen utesteder i Drammen som kunne satt av en krok kansje? Bare noen utspill men om ikke flere er intressert gidder jeg ikke engasjere meg stort tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er datoen spikret så skal jeg komme jeg

Høres kult det olejørgen men ikke noe spikret ennå. Trenger noen forslag innspill på dato, kl og sted utover mine tanker.

Forslag folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...