Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke bare og ta en dato og la det stå til, det passer sikkert ikke for alle uansett så det er vel bare og kline til :D
Tja søn 17 feb da kansje?

Hva med som nevnt få til en sosial kveld på et serveringssted med video da?

Håpet få noen flere innspill på sted og om video visning med servering hadde vært intressant også. Nevnte Gamle Lierkro men vet ikke hvordan det er der med tanke på slikt?

Ikke farlig komme med innspill i denne tråden for de som ønsker seg treff. :gunfire: he he kansje ikke slik treff men sosialt :bmw: treff.

Treff blir ikke av seg selv folkens, uten at det er intresse for dette. Noen fåtall holder dette oppe men trenger flere intresserte skal vi forsette samme med dette. Vi startet disse treffene med 3 og var oppe i rundt 30 biler på et enkelt treff i 2007. Mulig vi i 2008 kunne flyttet treff stedene til annet sentralt sted på østlandet også? Mimre litt over bildene til space her i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange BMWCCN Vestfold-treff på en pub i Larvik. Der er det prosjektor. Vestfold-gjengen bestiller noen pizzaer fra en pizzasjappe, og så handler man drikkevarene på puben der man er. Er usikker på om det er kontakter der som gir de muligheter for slik ordning, men det er ihvertfall et OK sted for slikt... men det blir jo en liten time fra Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for egen del kunne dette vært intressant da jeg har tenkt tanken høre med dere om dette. For egen del jobber jeg skift så må passe ut. Er vel lagt til onsdager, har jeg sjønt dette riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for egen del kunne dette vært intressant da jeg har tenkt tanken høre med dere om dette. For egen del jobber jeg skift så må passe ut. Er vel lagt til onsdager, har jeg sjønt dette riktig?

Hei, lenge siden nå. Kunne vi ikke bare satt en dato for ett treff ved fjordparken igjen da, enkelt og greit. Lenge siden jeg har sett div bmw folk og bilene deres, hadde vert helt ok for meg og forholde meg til iallefall. Feks. søndag 3 februar.

Har også en litengodbit og vise frem.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for egen del kunne dette vært intressant da jeg har tenkt tanken høre med dere om dette. For egen del jobber jeg skift så må passe ut. Er vel lagt til onsdager, har jeg sjønt dette riktig?

Hei, lenge siden nå. Kunne vi ikke bare satt en dato for ett treff ved fjordparken igjen da, enkelt og greit. Lenge siden jeg har sett div bmw folk og bilene deres, hadde vert helt ok for meg og forholde meg til iallefall. Feks. søndag 3 februar.

Har også en litengodbit og vise frem.. :D

Hei Magnus_bmw. 3 feb passer dårlig for min del men dere andre kan jo bare kjøre på vel?

Tror ikke jeg blir så aktiv til å arrangere Drm treff utover 2008, da jeg kommer til bruke mere ressurser på bmwccn avd øst nå i 2008. Men kommer gjerne på treff om det passer. Foreslår at noen egentlig lager ny tråd for 2008 og som kan oppdatere tråd teksten etter hvert som treffene blir. Bimmers.no treff miljøet i drm distriktet er jo blitt en fin gjeng så håper andre da kan føre dette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hva med at alle oss på østfold sia drar igang treff her? Fjorparken er bra den men begynner bli ensformig og dyrt med den tunnelen vær gang. Mange fine steder her, f.eks fredrikstad-halden osv, kongstein fort?? Langs elva i frstad osv. Innspill fra alle dere andre på denne sia av fjorden ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte prøve først i denne tråden.

Liten oppsummering fra drm mini treffene:

Vi hadde i 2007 noen bimmers treff i Hokksund/Drammen.

Hva syntes folket om disse treffene med tanke på at disse oppsto kun fra denne bimmers.no tråden?

(minner, dårlig/bra/kan gjøres eventuelt bedre?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lappen kommer 10mars håper jeg, gjett om jeg stiller opp da jaaa :)

GJETT om jeg har savna den..

Kribler litt sjønner jeg :wink:

Hadde en lite mini spontan treff i vikersund bakken forrige helg også.

Hmm, vært lite respons på Bimmerstreff på Fredriksten festning 23.02.08 tråden.

Lurer på lufte bimmern en tur imorgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...