Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg skal prøve og komme....Måtte jobbe på lørdag. Men hvorfor setter dere inn BMW'n for vinteren?

Lurer jeg og på...Bil er til for å brukes :)

Skrevet

Ford e30'n skal se like fin ut neste sommer, taper ikke noe på å ha 2 biler nesten så. Orker ikke det styret med å ha en bil man er forsiktig med på vinteren, står jeg eller inne i garasjen å pusser å polerer :) må bevares disse mtech'ne, begynner å bli gamle.

Skrevet

Æsj, fikk ikke til å komme pga, jobb som tok mye lengre tid enn planlagt! :(

Men er det oppmøte igjen søndag 7 oktober kl. 16.00 da eller? :) da SKAL jeg komme! hehe...

Skrevet

er ikke helt sikker på hva det er blitt bestemt enda, men jeg å glenno har snakket om at det er bedre å velge en søndag i stedet for lørdag.. Er ikke ofte man har lagt planer for søndager..

Skrevet

Ja da ser det ut som de fleste ønsker søndag 7 okt fjordparken drm fra kl 16:00 og utover så da legger jeg den til på trådteksten.

Vet ikke hvor lenge folket ble igjen siste treffet men tror fleste reiste rundt kl 20.

Om vi skal ta en cruise tur så får vi besteme oss for det på plassen om ingen har noen forslag da???

(McDonald på åssiden for så kikke litt på tronrudbil f,eks?).

Da regner jeg med at dette blir siste treff i drm med biler for i år. Om det blir sosialt treff seinere utover høsten kan vi jo komme tilbake til etter dette treffet.

Da prates vi :-)

Skrevet
jeg kommer så sant jeg er hjemme :D

Du trekker vel deg ikke nå "Bare_egil"]?

Sitter ser på noen cruise klipp fra usa, prøvd laget til en liten cruise bimmer`s film neste eller etter hvert fra drm treffene? Noen som har utstyr og god på filme?

Skrevet
jeg kommer så sant jeg er hjemme :D

Du trekker vel deg ikke nå "Bare_egil"]?

Sitter ser på noen cruise klipp fra usa, prøvd laget til en liten cruise bimmer`s film neste eller etter hvert fra drm treffene? Noen som har utstyr og god på filme?

trekker meg ikke jeg, var bare usikker på om jeg skulle på hytta med dama eller ikke. Men var denne helgen så kommer nok jeg. Tror det er noe gatebil greier den 8 oktober borte på travbanen...noen som vet om dette stemmer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...