pIMp Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Hva med i morgen da? Det går fort mot vinter nå
Bare_egil Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 hmm..er det neste søndag? eller er det neste der igjen?
conan Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Da kutter vi den der og sier: søndag 21.10. Møtes 1500 i fjordparken og tar det vidre derfra.... For jeg er avhengig av og planlegge litt ihht et sånt treff. og det kan det hende flere har. Kan noen legge ut addr for de som navigerer dit via navigasjon??? Morty999, skal vi prøve og repetere den felles avreisa fra tusenfryd igjen??
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Greit folkens, da tror jeg det er noe konkrete innlegg som er med dato, tid og sted så da legger jeg denne til trådteksten:-). Oppsummering: Fjordparken søndag 21.10. Møtes 1500 i fjordparken og tar det vidre derfra.... "Kan noen legge ut addr for de som navigerer dit via navigasjon??? Felles avreisa fra tusenfryd for de som bor andre siden av oslofjorden?? Dette kan vi jo diskutere på fjorparken: (Klokken 16:30 drar vi videre til hokksund Hydro Texaco Langebru,der vi kan ta en mat bit fylle bensin og så videre til eikersentert der vi kan stå,og muligheter for å se noen raske akslasjoner ved hovedveien.. ) Gunnar vi har forsatt ikke hørt noe så da har folket talt så lenge for denne dato for treff i drm. Men intressert forsatt høre om den cruise turen
TB328i Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 det er gull:) 21.10.07 får håpe det ikke er kommet snø da. vinterbilen er litt kjip...
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 det er gull:) 21.10.07 får håpe det ikke er kommet snø da. vinterbilen er litt kjip... He he ja ellers blir det mondeo med bmw kapsler for min del Var jo en toyta med bmw motor sist treff også så, he he Fått laget en grov redigert dvd fra de treff i drm som har vært. Hadde trengt en skikkelig skjerm og kjøre snutten på neste treff. Innspill hadde vært fint på neste treff også til denne dvd. Ellers hadde det vært gøy om flere slang seg denne tråden over lokallag på bimmers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... c&start=75 Her trengs noen innspill, f,eks lage felles bimmers.no dvd fra de 3 treff tråder. Videre på hvordan intressen for stor treff bimmers.no til sommeren.
conan Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Flott, da har vi fått spikra dato. tid og sted..
Glenno Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Fint conan, at noen setter dagsorden på tråden her. Bra at det er noe konkrete innlegg også etter hvert selv om vi bør ha en ha en takhøyde for innlegg i denne tråden. Ser i enkelte innlegg at noen svar kan besvares om de gidder trykke en side tilbake i tråden også. Noen som kunne tenkt seg effekter fra bimmers.no wepshop? Tenkte om det var flere så kunne noen sikkert tatt med fra Gunnar?
Mikke1981 Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg møter opp med bimmern selv om dt blir snø Håper oppmøte blir like bra som sist
badsha Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 men heter d bare fjorparken?? har lyst til å komme, men har je ikke konkret adresse så blir det vanskelig, skal jo legge det inn på navin, og da trenger jeg litt mer info om adressen
Glenno Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Her er iallfall fra gulesider. Mulig noen andre sitter med gps kordinater Her er ett bilde av hvor fjordparken ligger.. du kjører av til drammen fra e18. Så kommer du til en stor rundkjøring som du skal helt rundt også er det første avkjøring til høyre... inn mot cramo.. under broa så er det en stor parkeringsplass.. Der den røde ringen er.
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 vi kan møtes på tusenfryd ja.. ingen som møtte opp sist så.. når skal vi møtes der da conan?
Gunnar Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Prøv Jacob Borchs Gate 12 for Fjordparken. Det skal ikke være mer enn 100 meter avvik...
conan Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 vi kan møtes på tusenfryd ja.. ingen som møtte opp sist så.. når skal vi møtes der da conan? Du som allerede har kjørt strekninga kan sette tiden vi kan møtes. For jeg aner ærlig talt ikke hvor lang tid det tar og kjøre dit jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå