Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker vell ca 30 min fra tusenfryd til drammen.. kommer ann på trafikken.. men det skulle ikke være så veldig ille langt unna...

så tja.. vi kan jo være der ca 14:15 ?

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er gull:) 21.10.07 får håpe det ikke er kommet snø da. vinterbilen er litt kjip...

He he ja ellers blir det mondeo med bmw kapsler for min del :lol:

Var jo en toyta med bmw motor sist treff også så, he he :?

rolla'n :wink: med turbomata 2,5 24v (det var han jeg kjøpte is bilen av.) den er solgt og ennå mer hk. og to HEYNES bøker i hattehylla, en toyota corolla og en BMW 3 serie :lol:

Skrevet
det er gull:) 21.10.07 får håpe det ikke er kommet snø da. vinterbilen er litt kjip...

He he ja ellers blir det mondeo med bmw kapsler for min del :lol:

Var jo en toyta med bmw motor sist treff også så, he he :?

rolla'n :wink: med turbomata 2,5 24v (det var han jeg kjøpte is bilen av.) den er solgt og ennå mer hk. og to HEYNES bøker i hattehylla, en toyota corolla og en BMW 3 serie :lol:

Legger til at det var ca 400hk i den vis ikke mere :lol:

Skrevet
bruker vell ca 30 min fra tusenfryd til drammen.. kommer ann på trafikken.. men det skulle ikke være så veldig ille langt unna...

så tja.. vi kan jo være der ca 14:15 ?

Okey, ved de besinpumpene på parkeringa da

Skrevet

Da håper jeg været holder seg bra nok til å være ute til søndag:)

Etter som jeg har lest å fått med meg så blir det opphold å greit vær værtfall.

Og anbefaler alle å ta det litt med ro når vi kjører tur sånn at det ikke blir så stort mellom rom mellom lys kryssa.Er jo litt kjekkt å kjøre sammen å ;)

Skrevet
og det er greit å kjøre som idioter. man vil jo ikke dra på seg et dårlig rykte.

Hvordan du ser på kjøring av bmw som en idiot for og være kul` blir jo din sak :? ,he he

Må jo være gøy og kunne cruise sammen også. :) for å kjøre idiot kan vel de som måtte ønske gjøre ellers :wink:

Etter lest denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62597

bør enn vel tenke seg litt om også kansje?

Bare noen tanker :wink:

Håper på fint vær :)

Skrevet
Da håper jeg været holder seg bra nok til å være ute til søndag:)

Etter som jeg har lest å fått med meg så blir det opphold å greit vær værtfall.

Og anbefaler alle å ta det litt med ro når vi kjører tur sånn at det ikke blir så stort mellom rom mellom lys kryssa.Er jo litt kjekkt å kjøre sammen å ;)

Da møtes vi der morty, og annbefaler alle dere andre som oxo kommer fra denne sia av dammen og møte der, da kan vi kjøre en liten gjeng samlet inn og treffe de andre. Hadde jo vært litt kult mener nå jeg 8)

Enig med mikke, når vi cruiser sammen, så CRUISER vi samlet og holder formasjonen, ser mye mere ryddig ut samt at det ser bedre ut for de som ser på :) For de som får en merkverdig trang til og showe/herje litt, tar vi det på en egnet plass hvor vi stopper (evnt en p-plass) men under eget ansvar såklart..

Oppfordrer alle som kan om å møte opp, da dette sikkert blir det siste minitreffet før kong vinter masjerer inn i riket vårt. :evil:

Skrevet

Noen som kommer med touring eller e34 til søndag da?

Vært den eneste med e34 touring bortsett fra et treff med en e30 touring. Ellers 2 siste treff vært en knall fin rød e34 sedan da. Kjekt lære mere og se biler av samme type enn har selv også:-) Ellers imponert over bredden av forsjellige biler. 7 serien har faktisk ikke vært representert.

Skrevet

Yes, gleder meg til å se en 7`ern muska:-)

Det var på tide. Stått for fin bredde på de treff vi har hatt i drm muska. Så får vi se om datteren din blir noe mere hekta på treff også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...