Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Glenno... Kommer med 7er nå jeg :) og jentungen med 3ern sin :)

Muska, du møter vel opp på tusenfryd og kjører m oss innover??

Kjører dere gjennom oslofjordtunnelen? eller gjennom oslo? henger meg gjerne på med dere fra tusenfryd, men om dere kjører tunnelen så møter jeg dere der, da jeg bor så å si vedsiden av den :P

Skrevet
Glenno... Kommer med 7er nå jeg :) og jentungen med 3ern sin :)

Muska, du møter vel opp på tusenfryd og kjører m oss innover??

Kjører dere gjennom oslofjordtunnelen? eller gjennom oslo? henger meg gjerne på med dere fra tusenfryd, men om dere kjører tunnelen så møter jeg dere der, da jeg bor så å si vedsiden av den :P

ja vi kjører gjennom oslofjord tunnellen ;)

Skrevet
:D Dette blir jo bare bedre og bedre :D Jo flere jo bedre, blir konge dette her da. men husk at vi oxo kjører samlet fra tusenfryd så hold farta og bra om ingen stikker av. Tar vi kanskje en felles tanking på hydro, sjøskogen :!: ...(for de som trenger suppe for turen) :wink:
Skrevet
:D Dette blir jo bare bedre og bedre :D Jo flere jo bedre, blir konge dette her da. men husk at vi oxo kjører samlet fra tusenfryd så hold farta og bra om ingen stikker av. Tar vi kanskje en felles tanking på hydro, sjøskogen :!: ...(for de som trenger suppe for turen) :wink:

Kommer du i caben? :D Suppe må vi ha 8)

Skrevet

Nei dessverre. Den er ikke ferdig ennå. Ble forsinket med byggingen etter prolapsen i ryggen, oxo er det sååå lite som gjenstår oxo da. Kun og bygge exsos + justere turbo samt spruten. Så blir med ixen.

Skrevet

Kommer du i caben? :D Suppe må vi ha 8)

kom på at jeg skulle ha et stag av deg, var det 700 spenn for det? ta med så kjøper jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...