Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Flere fra vestfold som kommer? Kanskje vi kunne kjøre samlet.

Bakkeløp i Skien eller Bimmers treff i drammen. Sliter litt med å velge :)

Avreise 14:30 fra Statoil Kopstad f.eks.?

Skrevet
Flere fra vestfold som kommer? Kanskje vi kunne kjøre samlet.

Bakkeløp i Skien eller Bimmers treff i drammen. Sliter litt med å velge :)

Avreise 14:30 fra Statoil Kopstad f.eks.?

Skal vist kjøre koneting til hokksund først :D

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!

jeg vil å være med:( men enda ikke fått tak i nøkkelen..vært og sett på bilen og hun står trygt og varmt iallefall...men blir nok en smule dyrt for meg å stå i parkeringshus hele helgen..hehehehe

Skrevet

Tusen takk for et hyggelig treff.

Mistet litt ord når jeg fikk ei flaske vin av Muska og barna hennes. Tusen takk:-)

Hyggelig at Gunnar også tok veien sammen med sin dame. Fikk noen av oss kjøpte litt bimmers effekter også. :-)

Usikker på antallet men ble vel oppi 20 biler. Rundt 1630 cruiset vi igjennom lierbyen,tranby og inntok litt mat på McDonalds. Videre rundt 1800 cruiset vi tilbake på fjordparken.

Skrevet

Takker for ett kjempehyggelig treff :) Glenno.. Man skal takke og rose for engasjemang.. Kos deg med den også håper jeg det blir flere treff mot våren :) Til andre jeg har møtt på Drammens treff.. Kjempepositive folk som har tatt imot denne "gamle kjærringen" her (beviste det idag med 2 barn med egne biler) frøkna har vel og merke ikke lappen enda men det tror jeg kommer fort nå :) Aldri hørt hun har sagt "jeg vil kjøre mer bil" :lol: Ha en flott vinter og kos dere... Mvh Marianne,Odd, Christoffer og Signe Johanne

Skrevet

Takk til Glenno som drar i gang dette i Drammensdistriktet, Dette bidrar til at vi kansje blir litt bedre kjent med de lokale heltene i Øst avdelingen og andre også. Fikk ikke vært der så lenge men jeg setter stor pris på initiativet som blir tatt og har jeg mulighet kommer jeg en annen gang også så jeg sier stå på og takk for at dere gidder hilsen en "litt gammel mann"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...