Gunnar Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Er ikke du bare ungfolen da, olejørgen? Du må ha vært der etter vi dro. Vi kunne bare være 1.5 time. Ellers hyggelig å hilse på litt flere forumfolk! Festlig at både et par Sierraer og tre Skyliner følte for å stille opp på bimmers-treff..
Svensson Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Håper på flere sånne treff Alle skulle kanskje fått skiltplater med Bimmers navnet sitt som man kunne satt på når man lina opp alle bilene? Måtte dessverre dra litt tidlig grunent noe skolearbeid greier, men syns det var bra treff Flere sånne!
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 var noen folk idag og ja =) fikk jaggu spinni litt nå og så nuh skal jeg til fjordparken og spinne mer.. hihi Du hadde veldig lite luft i det høyre bakdekket ditt, så rimelig tungt ut å dra det rundt.. ellers skal du ha for underholdningen. Åja, og så må jeg jo legge til at jeg ikke ble spesielt imponert over han som hadde karbonfiberimitasjonsfolie med luftbobler i på bagasjelokket (blå Skyline). Kan neppe se for meg at den gikk noe fortere av den grunn. Enten har man karbonfiberbakluke, eller så har man ikke..
Bare_egil Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Åja, og så må jeg jo legge til at jeg ikke ble spesielt imponert over han som hadde karbonfiberimitasjonsfolie med luftbobler i på bagasjelokket (blå Skyline). Kan neppe se for meg at den gikk noe fortere av den grunn. Enten har man karbonfiberbakluke, eller så har man ikke.. hehe... det la faktisk jeg merke til også...hehe
muska Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Meg ble IKKE impregnert av de sidelengs plastikkbilene Hvorfor hadde dem RØDE skilt Har dem ikke råd til hvite Men smaken er som baken og den er takk og lov 2 delt Håper alle forsto at dette var litt ironi
Bare_egil Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Meg ble IKKE impregnert av de sidelengs plastikkbilene Hvorfor hadde dem RØDE skilt Har dem ikke råd til hvite Men smaken er som baken og den er takk og lov 2 delt Håper alle forsto at dette var litt ironi tror noen av dem hadde vært på photoshoot eller noe.. alle "plastikkbilene" hadde bare prøveskilt for i dag.. syns også jeg hørte de pratet om det også..
muska Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Bare-Egil... jaja dem om det... Håper dem har det like moro som vi har det Jeg kan bruke våre biler når det passer meg uten å planlegge skilter "gudsjelov"
Bare_egil Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 hehe, det kan alle med hvite skilter joa, har det nok morro de også...men kanskje ikke like morro som oss
Morty999 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 var noen folk idag og ja =) fikk jaggu spinni litt nå og så nuh skal jeg til fjordparken og spinne mer.. hihi Du hadde veldig lite luft i det høyre bakdekket ditt, så rimelig tungt ut å dra det rundt.. ellers skal du ha for underholdningen. hehe ja veit det men gadd bare ikke dra og fylle opp spant vell godt nok for det?
Sandersen Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Hehe så mange bmw'er når jeg var på vei te tønsberg i dag ettermiddag ivertfall, regner med at noen av dem var bimmers folk så en e9 (tror jeg det var) etterfulgt av en rød e34 på herøya ivertfall, samt en del e30'er på vei innover uansett, håper det blir treff i mai engang så jeg og får vært med, e30'n er vinterlagra
Kw Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Håper det var litt underholdning i at jeg brant litt 265/35-19 toms dekk til ære for dere med plastikkbilen min også da... vel og merke uten karbonfiberdekaler og med Hvite skilter tillegg Noen som har bilder?..
SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Håper det var litt underholdning i at jeg brant litt 265/35-19 toms dekk til ære for dere med plastikkbilen min også da... vel og merke uten karbonfiberdekaler og med Hvite skilter tillegg Noen som har bilder?.. Hvilken bil var dette?
Kw Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Svart plastikkbil med 96 på sideruta.. Jeg var der bare litt da dere kom, men måtte reise hjemover pga tv titting.. hehe.. fikk tilogmed Bmw eskorte til langt bortpå liersletta. Trodde han kanskje ville slå av noen ord jeg.. men men.. han kjørte bare tilbake da jeg stoppa.. om du leser dette så orker jeg ikke villmanskjøring på veien , det tar jeg meg av på motorsportsarenaene vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå