Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Okey:)

Men hvem var han med E30 som hadde M3 motor i a? En hvit E30 jeg så den på liertoppen.. Fikk filma motoren i den e30 så kan sikkert få ut et bilde av den filmen tenker jeg.

++ at jeg har litt flere bilder av morty men litt usikker om jeg skal legge dem ut !

argh! sniken som ringte et par timer på den føre meg, skulle egentlig vært min den :( håper den var rusta og fæl? :P

Skrevet

E30 med S50-motor er 'pIMp' her inne.

pIMp, var du der altså? Så ikke noen E30 med S50 mens vi var der, og da forlot jo resten av gjengen stedet og dro til Liertoppen..

Skrevet
Jepp jeg så ikke den bilen før jeg kom opp til liertoppen,og da hørte jeg snakk om en heftig motor der stå en E30 med M motor gitt;)

Var ikke jeg som spredde det rundt når jeg så den motoren under panseret iallefall :whistle:

Skrevet
Jepp jeg så ikke den bilen før jeg kom opp til liertoppen,og da hørte jeg snakk om en heftig motor der stå en E30 med M motor gitt;)

Var ikke jeg som spredde det rundt når jeg så den motoren under panseret iallefall :whistle:

Hehe takk:) Jeg viste ikke før du sa det fikk filma litt å.

Skrevet
E30 med S50-motor er 'pIMp' her inne.

pIMp, var du der altså? Så ikke noen E30 med S50 mens vi var der, og da forlot jo resten av gjengen stedet og dro til Liertoppen..

Jeg kom ca 16.00.

For ordens skyld så er det ikke min bil som var til salgs. Denne har jeg bygd selv :D

btw gunnar, vi sto på jobben din og sveiset bakstillingen til E30en.(En noe motvillig Hektoen måtte trå til) ;)

Skrevet

Hehe.. det er liten tvil om når TIGen blir mest brukt ja - kveldstid av Marius.. :lol:

Men var det ikke kun en hvit E30 der? En 320i?

Vi dro ikke før 16:30. Du skulle skreket ut hvis du så meg. Må jo få sett gliset (sleeperen?) en gang.

Skrevet
Hehe.. det er liten tvil om når TIGen blir mest brukt ja - kveldstid av Marius.. :lol:

Men var det ikke kun en hvit E30 der? En 320i?

Vi dro ikke før 16:30. Du skulle skreket ut hvis du så meg. Må jo få sett gliset (sleeperen?) en gang.

Den hvite var nok min. Så egentlig bare bilen din, dvs jeg tror det var din.

Skrevet

Hmm.. den hvite jeg så mener jeg var den SteffenM2 pleier å komme med fra Moss, en 320i med hjulbuer og skjørter? Jeg fulgte nok ikke helt med i regnet..

Min stod ved siden av en blå E36 M3. Tror ikke det var noen andre M-biler.

Låner et bilde av Mikke1981 (takk for skiltslædding!):

Bilde042-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...