Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm.. den hvite jeg så mener jeg var den SteffenM2 pleier å komme med fra Moss, en 320i med hjulbuer og skjørter? Jeg fulgte nok ikke helt med i regnet..

Min stod ved siden av en blå E36 M3. Tror ikke det var noen andre M-biler.

Låner et bilde av Mikke1981 (takk for skiltslædding!):

Bilde042-1.jpg

EDIT: min var den eneste hvite E30en, så lenge jeg var der Stod helt nederst mot inkjørselen.

Da var det din bil jeg så :). Fin motor i alt for stor og tung bil ;)

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, ja, du har jo erfaring med samme motor i litt lettere bil. Syns den funker fint i E34 jeg, men så har jeg jo aldri prøvd den i E30.. ;)

Hvordan er E30 S50 kontra E30 S38?

Skrevet
Hehe, ja, du har jo erfaring med samme motor i litt lettere bil. Syns den funker fint i E34 jeg, men så har jeg jo aldri prøvd den i E30.. ;)

Hvordan er E30 S50 kontra E30 S38?

Merker ikke veldig forskjell. Synes S50en drar litt jevnere og bedre fra bunn. S38en derimot har litt mere kraft i 160+. Det er også litt mere futt på toppen kjennes det ut som, men en s38 dra ikke skikkelig før 4-5k. Lyden i S38 er uansett mye råere.

Alt i alt mener jeg S50en var et bedre valg. Motoren er mindre og ser faktisk ut som den passer nedi der, i motsetning til en S38. Handlingen er også en god del bedre :)

Skrevet

Tviler ikke. S38 er et beist (men definitivt et deilig beist), så en E30 blir nok fort litt vel mye fremtung med en slik i fronten. S50en er vel noen kilo slankere.

Skrevet
Tviler ikke. S38 er et beist (men definitivt et deilig beist), så en E30 blir nok fort litt vel mye fremtung med en slik i fronten. S50en er vel noen kilo slankere.

Tror de veier nesten det samme, men S50 er noe kortere :)

Skrevet

SteffenM2, det er ikke noe pes. Verre var det at jeg egentlig aldri fikk sett de bildene dine. Den ene linken din var med login, og den andre var noe slideshow-greier. Det orker jeg ikke. Går det ikke an å ha de i et vanlig album hvor man kan klikke på bildene man vil se?

Skrevet
SteffenM2, det er ikke noe pes. Verre var det at jeg egentlig aldri fikk sett de bildene dine. Den ene linken din var med login, og den andre var noe slideshow-greier. Det orker jeg ikke. Går det ikke an å ha de i et vanlig album hvor man kan klikke på bildene man vil se?

Skal se hva jeg får til nå. ja, er litt enig, slideshow greine var litt tragisk, ville bare få inn noen bilder så fort som mulig. Skal prøve litt nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...