muska Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Blir det treff 4 nov i Fjordparken kommer jeg og kanskje noen av mine (les datter,sønn og samboer) tviler på at vi kommer med mer enn 3 biler, "men det er lenge til" sier gubben. Har ennå ikke vært på treff med samme bilen og håper ikke det forplikter
Bare_egil Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 kommer jeg også så sant at snøen ikke har kommet og det er fine kjøreforhold med sommer dekk
conan Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 muska skrev: Blir det treff 4 nov i Fjordparken kommer jeg og kanskje noen av mine (les datter,sønn og samboer) tviler på at vi kommer med mer enn 3 biler, "men det er lenge til" sier gubben. Har ennå ikke vært på treff med samme bilen og håper ikke det forplikter Ja du må få med dattra di marianne, for hu var jo litt søt hehe. Kommer jeg oxo, prøver og ha cabben ferdig til da , så hvis det ikke er snø og det er tørt på veien kommer jeg med den Ellers blir det ix igjen.
muska Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Conan.. Hehe.. Hun er nok ikke den vanskligste å få med tror jeg Har satt på vinterhjul på hennes 316i nå og sjåføren jobber med å få henne med, så det ordner seg nok Men jeg må vel handle inn nytt smykke om jeg ikke får E21 på beina innen den tid.. Kan jo ikke komme med samme bil på treff Håper guttungen får ordnet 320/M3en sin også
Spaceout Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg har spurt men hun var ikke sikker på om hun kunne. Vi får se hva det blir til. Kan vel kjøre 316 uansett jeg?
conan Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Hehehe jævli bra Du får vel overtale litt da vett hehe. Men snakker vi om samme tidspunkt eller? samme greia, møtes på tusenfryd osv..
muska Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Hun lurte på om IKEA var åpent på søndag.. for da kunne hun og spaceout dra dit å handle først Ergo så kommer dem SENT på treff
Azeton Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 4 november kommer jeg også med en amputert bil regner jeg med.. Bare synd ikea er ikke åpent på søndager da..!
Glenno Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 He he fint å se dere forsatt holder koken på tråden her. Fint at treff opplegget går uten at noen spesielle må masse ting litt til rette her også Bra folkens:-) Mye å gjøre for tiden så blir bare korte turer innom her. Må nesten selv se an om jeg får mulighet men ellers stikker jeg innom.
muska Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Vi får møtes vi som kan og har lyst Skal nok klare å lure frøkna
Bare_egil Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 så du må lure henne med shopping for at hun skal være med på treff?? hehe...
muska Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Nope... Friste henne med litt kjøring holder lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå