Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir det treff 4 nov i Fjordparken kommer jeg og kanskje noen av mine (les datter,sønn og samboer) tviler på at vi kommer med mer enn 3 biler, "men det er lenge til" sier gubben. Har ennå ikke vært på treff med samme bilen og håper ikke det forplikter :)

Skrevet
  muska skrev:
Blir det treff 4 nov i Fjordparken kommer jeg og kanskje noen av mine (les datter,sønn og samboer) tviler på at vi kommer med mer enn 3 biler, "men det er lenge til" sier gubben. Har ennå ikke vært på treff med samme bilen og håper ikke det forplikter :)

Ja du må få med dattra di marianne, for hu var jo litt søt :roll: hehe.

Kommer jeg oxo, prøver og ha cabben ferdig til da :? , så hvis det ikke er snø og det er tørt på veien kommer jeg med den 8) Ellers blir det ix igjen.

Skrevet

Conan.. Hehe.. Hun er nok ikke den vanskligste å få med tror jeg :) Har satt på vinterhjul på hennes 316i nå og sjåføren jobber med å få henne med, så det ordner seg nok :) Men jeg må vel handle inn nytt smykke om jeg ikke får E21 på beina innen den tid.. Kan jo ikke komme med samme bil på treff 8) Håper guttungen får ordnet 320/M3en sin også :)

Skrevet

He he fint å se dere forsatt holder koken på tråden her.:-) Fint at treff opplegget går uten at noen spesielle må masse ting litt til rette her også :-) Bra folkens:-)

Mye å gjøre for tiden så blir bare korte turer innom her. Må nesten selv se an om jeg får mulighet men ellers stikker jeg innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...