Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
:D Meg kommer ja.. Kan vi ikke se det an litt å se hvor mange som kommer og ta det derifra :?: Er lite kjent i Drammen så jeghar jo ikke peil, men kaffe og litt mat hadde jo vært kos og sosialt... Har liksom litt mer enn ett kvarter å kjøre :D
Skrevet
:D Meg kommer ja.. Kan vi ikke se det an litt å se hvor mange som kommer og ta det derifra :?: Er lite kjent i Drammen så jeghar jo ikke peil, men kaffe og litt mat hadde jo vært kos og sosialt... Har liksom litt mer enn ett kvarter å kjøre :D

Jeg skjønner,vi tar det der nede ifra:)

Skrevet

Jeg kommer også:-).

Ikke bil wicky124?

Syntes det kræsjer hver gang for deg, synd det da. Ta toget og kom en tur alikevel da:-) (jernbane stasjon på brakerøya er vis a`vis og før drm stasjon).

Skrevet

Kommer tronerud drm mekanikerne da?(iallfall 2 stk som jeg har registr.).

Må si en lærer mye fra disse treffene om enn spørr litt. Så vil vel si disse treffene ikke kun dreier seg om utsilling. Cruising er jo blitt noe av de 2 siste gangene også. Må nevne for egen del har fått mange nye kontakter både teknisk og sosialt:-).

Som Muska nevnte i en tråd (muska takke tråden?) er bmw miljøet vært gode på hjelpe hverandre når noen trenger hjelp med bimmern;-).

Da møtter jeg stolt opp med bimmers.no merker i bak side vinduene som Gunnar fikk tatt med seg på sist treff.

Support your local bimmers.no område treff, he he:-). (forøvrig ikke ment som noe mc assiasjoner nå da,he he:-). ).

Skrevet
Spådd pent vær på søndag :D Håper mange kommer :)

Ja blir det slik vær imorgen som idag, kun sol, godt og varmt tror jeg kansje det kan bli noen som tar turen.

Ta med kamera folkens så kansje vi får noen skikkelige skudd av noen bilder.

Tror jeg ikke gidder ta med pc og dvd jeg har laget fra treffene jeg, da jeg har fått liten respons på det. Heller kose oss til vinteren med det eventuelt.

8):)

Skrevet

det fint med cruise tur, men ikke lag turen så voldsomt lang! Opp til spiralen var en fin tur, vi som må kjøre et stykke for bare å komme til drammen har ikke lyst til å kjøre hele kvelden, hyggelig å stå å prate og se på bilene også! vi har faktisk et godt stykke hjem også! blir ganske mye penger i bensin for oss med studentlønn!

og hva slags støy er det på liertoppen, kan ikke si jeg ble forstyrret av det akkurat.

Hilsen Chris og Magnus

Skrevet

Støy fra E18. Prøvde få en av de tronerud mekanikerne til å høre etter en lyd fra bilen min men måtte gi opp grunnet støy fra 100km/h sona på e18 der oppe på liertoppen.

Jepp, trenger ikke ta lange turer men cruising i byen bruker vel litt gas kontra tur på 5 gir på landet også :-). Vel vi tar det dette sammen på fjordparken imorgen kansje da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...