Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":1rkndq00]Hva har skjedd med holdningen om at alt etter 80-tallet er plastikkskrammel? ;)

Gleder meg til å se :)

Ja da fikk du sett den space. Hvem hadde trodd dette om Muska da :)

Vi kommer med butikkny (eskeny) 335 cab Faktisk hentet idag :whoa:

Noen må snakke til han gærningen som kjørte den. Det gikk vel fort rundt på plassen der!

Ja var råå den. Hørtes litt slitten ut til tider den motoren som sto for farta :wink:

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for hyggelig prat folkens. :-)

Mye lekkert se alt fra 02 til strøken e30m3 på slutten der. Kom hjem først nå og enda sto det igjen folk der.

Edit: ChrZZ du kjørte avgårde med E46 skiltene dine, viste ikke sånne skilter var kommet lovlig ennå :)

Skrevet
Ville bare skrive en kort kommentar og takke for kveldens treff. Det var riktig hyggelig :-D Nå er det vel bare å lade opp til neste :-D Stå på!

Jepp! Var hyggelig å sette ansikt på nickene :)

Koselig å prate med deg, Innovation! :)

Supernydelig bil! :)

Skrevet
Edit: ChrZZ du kjørte avgårde med E46 skiltene dine, viste ikke sånne skilter var kommet lovlig ennå :)

Nooooo kidding :D hahaha! Kim ringte meg og sa ifra ;) Så jeg skiftet skiltene i tunnelen gitt! Turte ikke leke helt videre til McDonald. ;)

Skrevet

Nooooo kidding :D hahaha! Kim ringte meg og sa ifra ;) Så jeg skiftet skiltene i tunnelen gitt! Turte ikke leke helt videre til McDonald. ;)

Ha ha ja det ble litt latter og litt roping om hvem som kansje hadde mob nr ditt :)

Skrevet
Ville bare skrive en kort kommentar og takke for kveldens treff. Det var riktig hyggelig :-D Nå er det vel bare å lade opp til neste :-D Stå på!

Slenger meg på dette innlegget jeg også.

Skrevet

Takk for ett kjempekoselig treff... Var godt å se 1 veldig glad liten gutt og en veldig sliten pappa og ikke minst noen lange tryner... Godt jeg kan trikset enda med å lure dere litt;)

Skrevet
Ha ha ja det ble litt latter og litt roping om hvem som kansje hadde mob nr ditt :)

Hahahahaha! :D Ja, man må jo prøve å bli husket på en eller annen måte da :D

Klarte visst det ja! :whistle:

Skrevet
Takk for ett kjempekoselig treff... Var godt å se 1 veldig glad liten gutt og en veldig sliten pappa og ikke minst noen lange tryner... Godt jeg kan trikset enda med å lure dere litt;)

He he ja men du har aldri kommet med samme bil på drm treffene iallfall selv om du stilte med e28 i oslo også, men trikset ditt skal du få poeng for det. Lo godt av den etter noen lange tryner, he he :-)

Skrevet
Hvor mange var det som møtte opp sånn ca?

Måtte sitte barnevakt i dag, så jeg kom meg ikke inn :?

Men da er det jo Bimmers treff i sandefjord 26.juli kl 1800 på biltema.

Kansje noen fra drammen distriktet har lyst til å ta turen.. :lol:

Tror det var ca 20 samtidig men kom mange innom etter fleste hadde reist også da. Jepp må prøve men ferie tid nå også vet du ;-)

Skrevet

Glenno... Sant det med bilene ja... Kan ikke bryte den trenden selv om jeg sikkert må begynne å låne meg biler :D

Godt jeg fikk gledet noen idag.... Små og store :D

Skrevet
Glenno... Sant det med bilene ja... Kan ikke bryte den trenden selv om jeg sikkert må begynne å låne meg biler :D

Godt jeg fikk gledet noen idag.... Små og store :D

Det klarer du fint hver gang det Marianne. Bimmers drm treffenes hønemor :wink:

Skrevet

Slenger meg på dette innlegget jeg også.

Hyggelig å høre gutter! :-D

Stor takk til ChrZZ - Glenno - hagenisse og [space] for at dere tok så godt i mot meg! I owe you :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...