bmw 323i Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 heisann...skal selge en jævela haug av en bmwn....det er en 316 cupe..med litt rust her å der...knust front rute..egner seg fyllmasse:P men er vel sikkert noe å ha på den..hgar jo 4 hjul å 2 veldig bra dører nesten ikke rust....en ganske fin 316 motor da...selges for 2000 eller noe sånn...eller noen kasser med øl eller brennvin:)så er bare å slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 sned meg hele listverrket om det er shadowline, også trenger jeg tenningslåsen! send gjerne ett bilde, så slipper vi misforståelser. men trenger uansett alle sidelister, som går rundt bilen, som henger på dørenen, fra og bakskjermene, trenger ikke dem på fangerne? pris sånn ca? trenger panser åpner og wire også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 hva modell er det? er fangern knust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 kobar:har faktisk alt du trenger der gitt:Pmen vær rask..rutene er vær dag en fristelse om å ta knekken på de:P du får si en pris da vettu:Pså blir vi enige jooakim:det er en 83 model eller noe tror jeg...uten takluke...hehe fangerene er heile..å de er cromma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 har du bilde av bakfanger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 det kan fikses:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 det er bra, bare send på pm eller hva du vil. er veldig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 okei...skal få tatt bilder i morgen jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå