Stiaaan Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 heisann.. vurderer å selge min sølvfargede e46 coupe 320. den har rullet 115k. på bilen sitter det noen feitet 19'' asa felger 265/30 fremme å bak. den har m3speil, m3 front, usikker på sidesjørtene å bak. den er breddet 3cm bak på ver side på hjulbuen. det er delskinn i bilen. når stylingen ble montert ble hele bilen lakkert 5lag me klarlakk for å ikke få noen nyanser i lakken på styling å bil. denne bilen er meget vedlikeholdt å vore på alle servicer har kvitering på det. det er montert nye lykter framme me angeleyes, sebring effektanlegg. anlegge i bilen er også ganske bra, baki er det 2x10 focal sub som blir drevet av en 5kanals audison forsterker verdi 9000kr i sin tid. kontakt meg for mer info å bilder på mail sttian_7@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 prisantydning? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiaaan Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 viss du skriver mailen din kan jeg sende bilder eller du kan legge meg til msn sttian_7@hotmail.com. prisantydning 265k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg