Gå til innhold

E36 318i 92mod (importert i 96) med mangler/feil/rust SOLGT

wracul
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er stygg og trenger ei skikkelig renovering. EU skulle tas i fjor, men dette ble ikke gjort. (har mangel lappen med noen få bemerkninger)

Har bilen på skilter i bergen med vinterdekk på. og bilen starter og går greit. så den kan hentes og fraktes hjem av selger uten problemer.

(starteren feiler det noe men bilen starter etter et par forsøk)

Bra objekt for den som vil bygge om til M3(gunstig med denne ettersom den har vært i norge i over 10 år), kjøre løp eller bare pusse opp.

relativt nytt senkesett og senkefjærer. kilometerstand på bilen er høy.

har ny (brukt) starter og deler til nye bremser fram. mangler kun noen få deler for eu godkjennelse.

Bilen er STYGG ,men bra objekt for den rette personen.

Bilen er på laksevåg i bergen. og kan hentes av en som blar opp minimum 8000,-

feil og mangler jeg vet om.

noe rust (dette er ikke i bærende som jeg vet om.)

starter (fungerer ikke som den skal)

Taklukemotor (gåen)

vinduet på passasjersia framme (feil inne til sveiva)

lekker litt vann i bagasjerommet. ( etter en liten kollisjon for noen år sia.)

skader i setene forran.

håndbrekket tar dårlig bak

tror en av foringene framme er dårlig

en av skruene til demperen forran må byttes da den er av.

+ endel småting

bilen er en sedan og den er/var rød.

ny lakk, nye seter og litt skruing så blir det en veldig ålreit bil.

førstemann til mølla med 8 lapper.

+91 58 11 99

wracul@hotmail.com

Drar på nordsjøen i mårra, så det er best å maile meg hvis noen er interesert.

mvh

Karl magnus withbro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reg nr på bilen er KF 76258

her er feilen med EU kontrollen:

https://svvgw.vegvesen.no/http:/timepla ... punkt.aspx

shortcut til sjekk av heftelser.

http://w2.brreg.no/motorvogn/heftelser_ ... nr=kf76258

Det skal sies at bakstykket på bilen ble poppet fast etter at dette ble byttet. Man burde nok punktsveisa dette istedet.

Jeg er en ærlig selger og vil derfor selge bilen til en som har peil på bil og som kan å skru. Så er du ikke innenfor denne kategorien så ønsker jeg at du styrer unna dette salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er den så stygg=)

er på utskikk etter en sånn bil men dritt det er så langt til bergen fra meg.

skal bygge om hele bilen uansett så utseende messig og slikt trenger den ikke å være bare den ikke er rusta i filler er den det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bilen brukes til ombygging, så er den et veldig bra objekt. bilen har ikke rusta i filler som jeg kan se, endel overflaterust og bobler her og der, bilen er stygg men i fullt kjørbar stand. Er jo derfor denne går såpass grisebillig her inne og ikke for 30-35k på finn.no :)

Hadde jeg hatt tid og plass hadde nok denne blitt totalrenovert her hjemme og eventuelt blitt bygd om til m3 3litern.

Kjøpte meg e46 for ei stund sia så denne tar bare plass for tia.

Tror nok 8k for denne er relativt billig. slår at til 7k hvis du har to gode 215/45-17 liggende. Da skal du få med gode 15" nokian dekk på alufelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt den er stygg, har desverre ingen bilder av bilen. Kommer noen med 7k i hånda før kl 14 00 i mårra her til laksevåg i bergen. så kan de ta med seg bilen for den summen. Trenger penger og reiser vekk kl 16 00 i mårra, fredag 8juni. Bilen skal bort uansett fortest mulig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 tusen er det absolutte minstebud. så det hjelper ikke å by under dette når evt du som kjøper kommer hit.

Kan hente folk på flyplass eller jernbanen/buss stasjonen hvis de er interesert i å handle med meg.

Presiserer om igjen at bilen er et bra kjørbart objekt.

og den må sees på som et objekt som trenger jobb. skal du handle konebil eller bil til guttungen og ikke har tenkt å skru så styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

330k

ny brukt topp som har runda 200k

Jeg er 100% erlig og alt som jeg vet feiler bilen forteller jeg vidre til selger.

Bilen står med vinterdekk og uten eu kontroll, men den har skilter og årsavgifta er betalt. Bilen har mange småfeil og er stygg. Men den kan kjøres her i fra uten problemer.

første mann til mølla her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...