ChrZZ Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Fikk ny sub av en kompis som betaling for min gamle frontfanger, så selger da subben som jeg har i bilen. Kassen er hjemmelaget (ikke av meg), men er av meget god kvalitet. Som man også ser på bildene under, så skal jeg ikke legge skjul på at kassen er trukket av meg Gikk kanskje litt fort i svingene, så ble ikke allverdens resultat. Uansett, man får selv bedømme av bildene om det er helt ille, eller om det går greit for din bil, siden den allikevel skal "bare" stå bak der og levere bass, og ikke være til showutseende. Elementet er, som nevnt, en Kenwood DB+-serien 12" 1000w. Det er 250rms watt på denne, og magneten veier 1,5kg, og hele elementetveier 5,5kg. 4 Ohm, - PBO Woofer Ryggen på kassen, er i samme vinkel som på bl.a. E36 i bagasjerommet. Bilder: Skruen oppå kassen er står der fra den forsterkeren jeg hadde oppå. Dette er bare for at jeg ikke skulle miste dem. Man ser omtrent ikke hullene i stoffet etter man(/jeg) har skrudd dem ut. Jeg kunne tenke meg bud f.o.m. 1300,- for denne samlet. Vet ikke om dette er underpriset eller overpriset, men blir ihvertfall den prisen. Frakt er ikke inkl. Portoen (egenembalert norgespakke) regner jeg med kommer på 199kr. Henting vil selvsagt være det smarteste hvis man bor innen kjøreavstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Ingen? Lavere pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 eg kunne tenk meg å betalt 1000 men komer på ann komr masse det koster i frakt om eg betaler 1300.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 hvordan kan den være på 1000 watt når den er på 250w rms.? er ikke rms halvparten av vanlig watt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 bmwhans: Det hele kommer an på komponentene i produktet. Jeg har ihvertfall ikke hørt om at forholdet mellom peak nivå og stabilt wattnivå skal være 50/50. F.eks, tror du at biltema-forsterkere på 2500w til 300,- virkelig klarer å levere 1250rms watt? I slike, så er det 95% luft, og 5% komponenter. Anywho.. skyhawk157: Du kan få kjøpe den for 1300,- inkl frakt, hvis du er interessert. Krever da forhåndsbetaling, for å kompensere for at jeg skal betale frakten først, pluss at et postoppkrav koster i tillegg 60,- ekstra (som vi da slipper ved forhåndsbetaling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 nei aner ikke jeg. jeg bare spurte fordi jeg ikke visste var en som fortalte meg det men da hadde han tydeligvis ikke greie på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollis89 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 rms er vel det forsterkeren skal klare å spille kontinuerlig, mens maks er det den skal holde i x(tror det er 5)sekunder. så det er ikke et bestemt forhold mellom maks og rms watt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Meeeenne... Ingen? Vil ha? 1100,- inkl frakt? (forhåndsbetaling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå