Gå til innhold

Kenwood DB+ 12" 1000w sub + kasse selges!

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk ny sub av en kompis som betaling for min gamle frontfanger, så selger da subben som jeg har i bilen.

Kassen er hjemmelaget (ikke av meg), men er av meget god kvalitet.

Som man også ser på bildene under, så skal jeg ikke legge skjul på at kassen er trukket av meg :oops:

Gikk kanskje litt fort i svingene, så ble ikke allverdens resultat. Uansett, man får selv bedømme av bildene om det er helt ille, eller om det går greit for din bil, siden den allikevel skal "bare" stå bak der og levere bass, og ikke være til showutseende.

Elementet er, som nevnt, en Kenwood DB+-serien 12" 1000w.

Det er 250rms watt på denne, og magneten veier 1,5kg, og hele elementetveier 5,5kg.

4 Ohm, - PBO Woofer

kfcw1204dbcf4.jpg

Ryggen på kassen, er i samme vinkel som på bl.a. E36 i bagasjerommet.

Bilder:

mg5203redsmyc5.jpg

mg5204redsmlv3.jpg

mg5205redsmmr3.jpg

mg5207redsmfk1.jpg

mg5208redsmsv1.jpg

Skruen oppå kassen er står der fra den forsterkeren jeg hadde oppå. Dette er bare for at jeg ikke skulle miste dem. Man ser omtrent ikke hullene i stoffet etter man(/jeg) har skrudd dem ut.

Jeg kunne tenke meg bud f.o.m. 1300,- for denne samlet. Vet ikke om dette er underpriset eller overpriset, men blir ihvertfall den prisen.

Frakt er ikke inkl. Portoen (egenembalert norgespakke) regner jeg med kommer på 199kr. Henting vil selvsagt være det smarteste hvis man bor innen kjøreavstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwhans:

Det hele kommer an på komponentene i produktet. Jeg har ihvertfall ikke hørt om at forholdet mellom peak nivå og stabilt wattnivå skal være 50/50.

F.eks, tror du at biltema-forsterkere på 2500w til 300,- virkelig klarer å levere 1250rms watt? ;) I slike, så er det 95% luft, og 5% komponenter.

Anywho..

skyhawk157:

Du kan få kjøpe den for 1300,- inkl frakt, hvis du er interessert. Krever da forhåndsbetaling, for å kompensere for at jeg skal betale frakten først, pluss at et postoppkrav koster i tillegg 60,- ekstra (som vi da slipper ved forhåndsbetaling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...